Flera soliga och varma midsommaraftnar tack!



Om man bara går efter väder och känslan för midsommar så var årets midsommar ngt som kommer bli rejält svårslaget. Det var samling ute hos mig och Emelie vid runt halv ett på dagen och lagom till klockan tickat fram till just samlingsdax så var vädret helt perfekt. Det var inte kokhett och det var inte kallt. Det var perfekt för att käka en vrålgod midsommarlunch. Lagom till sillen och potatisen och dom andrra godsakerna var uppätna så bestämde sig molnen att ge sig av och underbara solen kom fram och lyste och stekte över oss hela dagen. Galet skönt att sitta och sola och parta tillsammans med bästa vännerna och bara ta det lugnt!
Kvällen erbjöd grill och fortsatt party! Tack alla inblandade!

      

Idag har det varit lite lagom slappt. Har inte lidigt av ngra dagen-efter syntom alls faktiskt som vissa andra gjort har jag sett på Facebook. Mycket gnäll över bakfylla men inte för min del inte. Men hur det än är med det så blir det och är det lugn hemmakväll som gället vilket man inte ska underskatta heller. Emelie och jag har lagat skitgod Afrikansk kycklinggryta. Och nu vartefter ska vi se på Farsan är tanken. Tror den filmen är hur bra som helst!



Over and out! /D


Kommentarer
Postat av: Nicken

Ingen kommentar =P

2010-06-28 @ 20:37:07
Postat av: Nicken

Ta bort det där skiten nu. Annars får du me mig att göra.......!!!!!!!!!!!!

2010-06-28 @ 20:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0