ÅFF vattnar sina bollkallar!

Satt o kollade genom kort ikväll, hittade lite guldkorn! Tex här som jag fotade innan ÅFF - IFK NKPG i sommras. Åff skickade som vanligt ut sina bollkallar innan matchstart för presentation. Men glömde o dra av vattenspridarna. Kul o stå inför 9000 pers o bli dränkt av en vattenspridare....




image161

I hopp om att grabbarna ska växa till sig o spela i a-laget??


image162

Haha..elakt o skratta jag vet, men det såg en aning skoj ut!



Aktuell minigolfställning:


Kommentarer
Postat av: jossi

haha... hade det varit jag som skötte "vattenspridningen" hade jag riktat dom mot Norrköpings-läktaren... dom är så kaxiga att dom skulle behöva en svalkande dusch =)

2007-08-20 @ 09:58:54
Postat av: Bouvin

Haha, härlig blogg grabben. Råkade hitta den via Jonas blogg. Tycker nästan att ni får höra av er lite oftare om fester och så var ju ett jävla tag sen man träffade er. la förresten upp din bloggsom länk på min sida=)Hoppas att du inte misstycker.

2007-08-22 @ 07:37:00
URL: http://bouvin85.blogspot.com/
Postat av: henke

fan danne, se nu till att uppdatera nya minigolf resultaten ;)hepp hepp

2007-08-22 @ 19:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0