Grattis på dig Kusken! (I efterskott...)

image164
Passa på att gratulera herrn till höger på bilden. Upplyst o fin och med ett jäkla glöd i biljardkön på bilden! Massa grattis!

Härlig vinst över Jänkarna i fotbollen ikväll. Var och såg matchen tillsammans me Johanna, Stefan och Leah. Trevligt som bara den som vanligt. Bjuden på gott käk blev jag oxå. Mumsig hemmagjord pizza med fläskfile och kantareller på! Tack tack för den! :-)
Skitsnack, pizza och fotboll på tv´n funkar utmärkt det i goda vänners sällskap. Antar att jag kommer få ngn kommentar på de här inlägget från Johanna om att jag inte åt av hennes paj hon hade gjort och att jag är svikare för det. MEN det fick inte plats med mera efter dom portionerna av pizzan. Mätt så jag trodde jag skulle explodera!

  

Från vänster:
* Jossi bakar pizza, mkt mkt bra resultat!

* Leah visar vilken sport det är som gäller för hennes del i framtiden! Floorball Star!


Ingen som vill ha en biljävel förresten. Ångrar så grymt att jag köpte min bil jag har nu, har inte varit annat är problem med den och nu ska den in på den där jävla verkstaden igen. Läcker olja som ett soll. Inte bra det! Ingen som har ngn miljon över eller iallafall ngra hundra tusen. Sätt in dom på konto nr. 535------- (maila för resten av siffrorna...)
Då ska jag köpa min Seat Leon direkt!!!

image167
Mkt pengar över ngn?? Hör av er så ska jag hjälpa till o shoppa!


I helgen blir det företagsfotboll här i åtvid. Jag,  Steffe Stek o Jögga är utlånade från Fc Z United till Baro Woods lag. Dom ville ha lite proffshjälp och tar naturligtvis kontakt med ortens absolut bästa korpgäng. Synd bara inte Steffe Kusk kunde vara med oxå! Hade varit skoj! Men vi räknar med ditt stöd från sidan istället....
Heldag med fotboll som ska avslutas med ÅFF-galan på Kopparvallen är det tänkt. Hoppas på sol den här gången bara! 

Allt för nu...over and out.../d. 

Kommentarer
Postat av: Bouvin

Jo man måste ju höra av sig ibland iaf, det e ganska lugnt faktiskt. Lite slitigt på jobbet nu bara så man är ju fan inte hemma ett skit. Sticker till gymmet varje dag med så när man kommer hem runt 19 så är det bara att käka o krypa ner i sängen ju. Sen upp 05.20....fattar inte hur jag orkar=) Allt bra med dig då?

2007-08-23 @ 07:06:01
URL: http://bouvin85.blogspot.com/
Postat av: Nykte

Grattis i efterskott på dig Sjöstrand!

2007-08-23 @ 12:50:28
URL: http://nykte.blogg.se
Postat av: jossi

skulle JAG, The Queen kommentera hur otacksam och snorkig du var igår??? Jag som bakat jordgubbs paj bara för din skull (hrm, nästan iallafall...)
Murvel!

2007-08-23 @ 15:58:33
Postat av: Anonym

Hehe,ja det var najs igår...Synd att man intre fick vara med i helgen men men dom låter dom bästa vila tills på måndag då det smäller i korpen för Fc Z United som håvar in 3 poäng

2007-08-23 @ 16:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0