Julfest hos mig!

image377


Julfest hos mig har blivit en trevlig tradition. Redan på Bondegatan tillsammans med Johanna kommer jag ihåg att det ordnades fest på juldagarna hemma hos oss. Det var år 2000 och det borde ju innebära att det här var sjunde året irad som jag bjuder in vännerna just denna dag! Det har varit skoj det flesta åren vad jag kommer ihåg. Tradition med andra ord som jag hoppas kommer att leva vidare!

        

Iår var nog rekord i antal deltagare. Var riktigt mycket folk! Fullt hus, precis som det ska va! Kul med lite nya ansikten oxå! Alltid skoj att träffa nytt folk! Ni är välkomna tillbaka så klart! :-)
Vet inte hur många vi var här när alla var på plats. Men folk fick ju knappt plats så det var väl på gränsen till hur många jag kunde ta in!  Hursom! Skoj som fan hade vi!

    

Tanken var ju att gå till Stallet men som jag hade förutspått så blev det väldigt fullt där väldigt snabbt. Så istället för att stå i kön som var hur lång som helst så blev det gamla vanliga Gruvan. Skoj där oxå. Speciellt när det är så mkt folk ute som det var igår. Blandat äldre och yngre blir oftast roligast anser jag och det var en sån perfekt kväll igår. Alla var på bra humör och det partades ordentligt där nere. Dessutom massa bra musik faktiskt. Avslutade hela julfirandet med Guns n roses tolkning Knocking on heavens door. Bättre blir det ju liksom inte! :-)

                 

 

Kommentarer
Postat av: jossi

Märks tydligt att ni inte har lika kul utan Svensson/Sjöstrand ;)

2007-12-27 @ 14:56:10
Postat av: Syster

Var glad att du slapp kön utanför stallet. Den var inte kul! Men väl inne efter 1½ timme var det skojs!

2007-12-27 @ 15:41:35
Postat av: Milla

hahahaha ja du det känns som mobbardags av dan den 26 jan...hahaha

2007-12-27 @ 17:34:13
Postat av: Annica

Gör ni ungdomar i Åtvid inget annat än partar?

;)
Kram Annica

2007-12-27 @ 23:32:08
Postat av: Mattias.

Jepp instämmer helt!! VI HADE AS KUL!!!! :)

// "G-sson the man".......

2007-12-28 @ 15:11:38
Postat av: Thina

haha, vilka jävla bilder.. :D

Det är liiiiite fjortisfylla-varning på emelie med trosa på huvudet, cigg i munnen, ciggpaket mellan tuttsen och öl i näven... ;)

2007-12-28 @ 20:54:05
URL: http://tejjna.blogg.se
Postat av: Didde

Tyvärr kan vi väl inte anklaga Emelie för att själv ha arrangerat "trosbilderna"... Jag råkade visst hjälpa henne lite på traven..... TACK Daniel för en i vanlig ordning strålande FEST!!!!! /DIDDE

2007-12-29 @ 00:45:03
Postat av: Danne

Vänner: Underbart att ni gillade kalaset! Då vet man att det är värt städandet och diskandet efteråt!

2007-12-29 @ 00:49:25
Postat av: Thina

danne-> det är därför jag använder plastglas på mina fester.. ;)

2007-12-29 @ 15:18:35
URL: http://tejjna.blogg.se
Postat av: Dan

TACK FÖR EN UNDERBAR FEST DANNE!!!

Milla-> Jadu, undrar vem som kommer mobba vem!?
=)

2007-12-30 @ 01:56:40
Postat av: M.Gunnarsson

jag tyckte emmet var jätte fin med trosor på huvudet hihihi!!!....MER PORR ÅT FOLKET!!! :)

// Mattias G-sson

2007-12-30 @ 21:10:50
Postat av: Emelie

som sagt var, ja satte inte dit trosorna på huvet själv, jag stod enbart för fyllan :)

2007-12-31 @ 23:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0