Semestern rasar iväg nu...


image128

Som vanligt på semester så brukar dom två första veckorna gå i lugn och lagom takt framåt, men efter att halva semestern är passerat så rusar resten iväg utan att man hinner reagera. Nu är det helt plötsligt bara en vecka kvar...herregud så förbannade tråkigt egentligen! Ska se till o göra sista veckan så bra som möjligt.
Tyvärr så bangade Jossi o Stefan att åka till vårat fotbollsmecka Söderstadion för att se vårt älskade Hammarby möta Malmö på onsdag. Försöker övertala Gsson att följa med, får se hur det går med det. Hursom, JAG SKA DIT! Bajen ska man se minst en gång per säsong. Hoppas IFK går upp igen så man kan åka till Norrköping o se Bajen nästa år. (Nej jag hoppas inte ÅFF går upp. Hellre topplag i Superettan än stryklag i Allsvenskan....)

Veckan o övrigt blir det en sväng till Skänninge marken på tors för att äta massa Langos och köpa skitsaker som ingen har ngn nytta av...det är ju det som är marknad. Onödiga inköp...

Sen är det tänkt att hela semestern ska firas av med praktfest i Linköping och hos Maja på lördag! Ska även träffa barndomsvännerna Dan o Didde där då! Ska bli rikitgt skoj o ses o snacka skit! Var allllllldddddelllleeesss för länge sen!

 

F.v.
1. Lilla prinsessan Leah, var o hälsade på henne igår. Oj vad mycket so händer från varje gång man ser henne. Vilken liten filur det är. Sååå gooo!
2. Jag o Steffe Stekare på hans ögonsten...skaplig brudmagnet i Västervik va Stefan? hahaha....


Imorgon blir det en sväng till Motala och handla lite kläder. Åker med föräldrar och syster Sandra. Skoj o hoppas på mkt snyggt! :-) På kvällen lutar det åt att det blir en sväng till Gruvan här i Åtvid. Var ett bra tag sedan nu faktiskt så Gsson och jag går nog ner en sväng tror jag!

Ikväll fredag då? Jo Emelie o jag grillade laxkotletter. Så gott det är med lax. Ritigt gott o grilla oxå! Fick bli "fuskgrillen" på balkongen. Det funkade bra det oxå! :-)

 

Ha en bra kväll folk o fä....

Over and out..../d.

Kommentarer
Postat av: jossi

Har ju inte råd att Stefan tar mer ledigt... =( Han får ju knappt ledigt att skola in Leah ens utan att få kicken =( Skithuvve till chef...

2007-07-28 @ 14:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0