Tebax på blååågggeen!

image91
Helgens grillfest! Läs mer om det längre ner...


Idioter finns det gott om i den här kommunen det visste man ju redan. Helgen som var fick jag bevisat för mig att det är precis rätt som man trott. Här finns folk till allt.. men ska inte skriva massa skit om det. Orkar inte. Det som hände har hänt och så är det med det. Nästa gång......hoppas jag inte blir men om. Så tar vi det då....

Tillbaka på bloggen igen, var ett bra tag sen jag skrev nu. Har inte hunnit faktiskt. Varit extremt mkt på jobbet  senaste veckorna. Jobbar egentligen bara 75 % nu på sommaren men det har inte blivigt så mkt av med det direkt. Utan dagar som 6.15-17.30 har det varit istället. Och det, det sliter ska jag lova. Speciellt när man jobbar som jag med barn. Man blir rätt trött i huvudet efter så där 9-10 timmar...

Om ändå solen o sommaren kunde komma så man kan vara ute eller vis sjön bada hela dagarna men nu när det är sånt skitväder är det såååå trist o va inne hela tiden.

På fredag börjar ÄNTLIGEN min semester. Ska bli så skönt så det liknar inget. Fyra härliga veckor med ledigt. Önskar o hoppas att solen kommer lagom då, så man kan sola och bada massor. Massa varma sommarnätter vill jag ha, mycket party! :-) Det vill jag ha!

            

f.v:
1. Henke sätter en säkert tvåa på hål 2.
2. Stentuffe Steffe.
3. Jag puttar för en tre på hål 3.
4. Jögga o hans gode vän.
5. Jossi o Leah
6. Henke o hans Issa.
7. Slutställningen. Inte allt för lyckad runda tyvärr..
8. Sötaste Leah, nej det är inget i burken så BRIS kan vara lugna!



image88


Får passa på att tacka Jonas för en kanonfest i lördags! Grillfest med massor av folk. Kubbspelade och andra roliga saker hände under kvällens lopp. Riktigt skoj! Började dagen enligt planeringen som sattes upp kvällen innan. Jögga, Stekarn o jag bestämde träff på Oasen vid ett för gemensam lunch. Efter det bar det av till minigolfen där vi mötte upp Henke o Issa. Även Johanna och prinsessan Leah tittade förbi. Minigolf och ett gäng kalla öl rann ner. Mkt gott!

image89


Efter det så bar det av hem och fixa ordning lite inför kvällen. Punkt tre på schemat var samling hos Jögga för lite försläckning i hans bar. Riktigt bra priser som vanligt där. :-) o starka drinkar dessutom. Lagom runda under fötterna bar det av uppåt Nygrens, hade redan samlat lite folk runt långbordet så herrarna slogs sig ner och småpratade lite innan det var dax för grill. Skoj att Johanna och Stefan kom dit oxå (var tog alla mina öl vägen Jossi....) Som sagt kanonfest blev det! :-)

image90

Allt för nu..../d.



Kolla in Sötaste Madgalenas hemsida. Grymt trevlig o söt tjejja! :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

din öl??? hrm.... ingen aning... men skoj som f*n hade vi =) Får vi göra om.. Snaaaaaart !!!!

2007-07-05 @ 10:18:25
Postat av: mg kungen....

yoo, skulle varmt rekomendera nile´s nya skiva.....
Ithyphallic
så jävla bra!!!!
mvh 46:an henrik

2007-07-06 @ 13:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0