Första delen...

               image15


Då var första tre matcherna över ett litet uppehåll i korpen. En vinst, en oavgjord o en förlust är facit än så länge. SKulle ha varit en vinst där men tvärr en mindre lyckad insatts igår resulterade i 4-4. Kunde gott riktigt illa om vi inte lyckats ta tag i det skapligt mot slutet. Men men..det ä ju bara fotboll....NOT!! :-)

I övrigt då? Min kära flickvän Emelie drar iväg på resa med vännen Christy. Kommer naturligtvis sakna henne massor...samtidgt som jag absolut unnar henne resan och allt skoj. Som hon har slitigt på sitt jobb är hon värd allt det så klart! Hoppas ni får det så skoj brudar o våga inte kom hem utan att se ut som pepparkakor!

I helgen som kommer blir det för ovanlighetens skull fest, sexparty hos Jempan. Skoj!!! Massa snusk o sprit. Låter som en lyckad blandning tycker jag!

Så ser det ut för tillfället..!

Over and out.../d


           image16

Kommentarer
Postat av: Christy

jag va inte alls full i lördags. jag va JÄTTEFULL!
Jo då jag ska nog allt ställa klockan på resan. så ska vi upp tidigt på plajjan. Emelie kommer bli galen för jag vet allt hon är lite morrontrött. Men ska vi få lite färg på våra bleka kroppar så måste man jobba lite. Påminn henne om det innan vi åker, okej?

2007-05-16 @ 08:28:34
Postat av: Syster

Sexparty? Där ser man vad bror har för sig! ;)haha

2007-05-16 @ 23:20:38
Postat av: Jossi

Sexparty utan att ta med mig??? Meeeees

2007-05-17 @ 12:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0