HELG!!

Då var det äntligen helg för mig oxå, de flesta tog ju redan helg i onsdagseftermiddag men jag fick vänta tills nu! Jobbade hela dagen på Fritidshemmet på Sandtag nu när skolan var stängd som är min vanliga arbetsplats.
Helt okej dag trots allt, men visst. Det hade ju varit grymt skönt att vara ledig idag men men....man kan ju inte få allt. Men nu är det helg o det ska njutas av den totalt. Sista helgen innan Em åker nu så...Ikväll blir det familjemys uppe hos henne. Hennes familj kommer dit o jag hörde ngt skvaller om tacos. Det gillar vi. Ska nog försöka se Hannibal Rising oxå. Skoj o se hur allt började i den där underbara filmserien. :-)

 image18

Igår så blev det en säng in till Linkan med syster Sandra o Mamsen. Köpte (eller ja...fick av snälla Mamma...) ny balkongmöbel. Behövde jag efter att ngn (vem kan det vara tro...) suttit sönder fyra av fyra möjliga stolar. Festerna här uppe på Smällgatan tar hårt på möbler har jag märkt. Men inte alla som lyckas sitta sönder en stol, slå i handlöst i golvet med en öl i handen UTAN att spilla en droppe. Men jag gjorde det..hehe..


image17
                 Laddad för solning o grillning...



Over and out..../d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0