Pinglorna till Bulgarien!!

Klockan kvart i alldeles förtidigt (01.45) ringde klockan i natt, det var bara att ge sig upp o vara snäll pojkvän o köra flickan till Arlanda. :-) Pinglorna Emelie o Christy åker nämligen till Bulgarien idag. Avis som fan är jag!! Gsson ställde som tur var upp o hängde med som sällskap. Stort tack för det!! Gick faktiskt riktigt bra, trodde jag skulle vara mkt tröttare än vad jag var. Stort tack till Jörgen som lånade ut sin bil oxå så jag slapp köra mitt jävla förbannade bilhelvete som nätt o jämnt håller ihop, ända till Arlanda o hem igen. Ska köra ner aset i Bysjön en vacker dag.

image19
         Emelie i Sthlm förra sommaren...

Efter diverse strul vid vägarbete o stängda vägar inne i centrala sthlm som kom vi iallafall på rätt spår ut mot Arlanda. Och prick halv sex lämnade vi av brudarna! :-) Hoppas verkligen verkligen allt går bra nu och att dom får hur skoj som helst med massa sol o party!! :-) Fick ett sms nyss som lät rätt bra. "Sitter på hotellet nu har redan varit en sväng o solat o brännt upp mig" hehe...ovanligt Älskling, ovanligt! :-)

Over and out.../d

Kommentarer
Postat av: Emelie

hehe det var val ovanligt alskling for att vara jag hehe, hehe bilden i moore ar ju svinsnygg ahaha ir inte hehe kyss alskling christy halsar miljoner kyssar till min prins

2007-05-27 @ 15:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0