Så snabbt försvann den långledigheten.

                                                                             Tiden rusar iväg....


                                        image5

jaha då har hela ledigheten försvunnit i ett enda nafs, det som var så skönt i fredags när man åkte hem har bara rastat iväg i allt för snabb takt.

Vad har Danne haft för sig då? hrmm...I lördags var jag i Norrköping på tattueringsmässan, det var helt okej men inte riktigt som jag hade förväntat mig dock. Men skoj o ha sett iallafall..oj vad mycket snyggt grejjer det fanns som man skulle vilja göra...men mycket pengar går åt!!  Vi hann även med att gå på stan en hel del. Minglade runt i husen runt centrum skoj o trevligt! :-)

Söndagen var en lugn dag, hade sista träning för säsongen med innebandyn. Trist att det är över, men som sagt så drar fotbollen igång imorgon istället...

Fest på Valborg blev det ju oxå..grillade med vännerna, skitgott blev det!! Besök på Gruvan oxå, inte så mycket folk som jag trodde skulle va men helt okej...

Och idag så tog Henke, Gsson o jag premiären av minigolfen, Henke den fan vann tyvärr....

                                       image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0