Underbart Allbäck! :-)

image325

Kom ihåg vad ni läste i förra inlägget! Är killen kung eller kung. Det tog dryga 30 sekunder så funkade samarbetet med Zlatan ypperligt och 1-0 var ett faktum. Sverige spelade precis så som jag ville nu när inte Elmander fanns med. Zlatan var lite mer defensiv än Allbäck och allt klaffade mkt bra i den anfallande delen av laget. Backlinjen är ju under all kritik som vanligt med målvakt Isaksson som inte ens kan ta emot en boll med fötterna utan att klanta till det, som mest lysande exempel. Rami Shaaban är en mycket bättre alternativ enligt mig.

MEN det ger vi fan i nu. Sverige vann ju trots allt med 2-1 och nu njuer vi av att vi är i EM nästa sommar. Då ni mina vänner. DÅ blir det party.....

Over and out../D

Kommentarer
Postat av: jossi

Chippen My man! Mummmmms! Inget Sverige utan min goa pojke =) Inte du alltså Danne, haha

2007-11-22 @ 21:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0