Visa vägen Allbäck!!

image324

Förhoppningsvis så får vi se Sverige med Marcus Allbäck på toppp ikväll bredvid Zlatan, från start! Rosenberg fick chansen mot Spanien, visst man ska inte kräva att anfallet ska va ngt som sticker ut o glänser borta mot Spanien men klart o tydligt var det iallafall, killen inte räcker till internationellt.
Jag tror och vet att Allbäck fixar det på ett mkt bättre sätt. Det absolut bästa hade varit med Johan Elmander bredvid och Zlatan i en offensiv mittfältsposition. Där har vi skapligt farlig offensiv. Och det är det som krävs när poäng måste vinnas. Men nu med Elmander borta så är jag iallafall övertygad om att Allbäck ska ha chansen från start. För vi ska till VM ikväll. Och då behövs det målfarliga anfallare! Rädda sommaren grabbar!

Blir o se matchen tillsammans med Jossi O Kusk. God mat (Vad ska det annars bli med Danne som kock...) och mkt hejjande!

Over and out.../D

Kommentarer
Postat av: Annica

För mig som inte kan se matchen gäller det att hålla till godo med andra medier. I Aftonbladet står det just nu att läsa:Nu krävs ett mirakel för att Blågult ska missa EM. Åh fan säger jag...Inte visste jag att vi vill att de ska torska!!

Hoppas ni haft en trevlig kväll!

Kram

Kram Annica

2007-11-21 @ 21:35:40
Postat av: Danne

JA!!!!!!!!!!!!!!! VI ÄR I EM!!! NÄSTA SOMMAR BLIR DET EN ANING PARTY!!!

2007-11-21 @ 22:23:41
Postat av: jossi

Tack för maten D! Supergott! jaja inte bli så katig nu... Lyckoträff att du lyckades ;) Ses!

2007-11-21 @ 22:44:17
Postat av: Mattias.G-sson

Inte visste jag att det var VM biljett som gällde idag hihihi!!!...Du skriv VM det ska vara EM jag tror de flesta visste att det var EM kval :)

// Matte

2007-11-21 @ 22:52:15
Postat av: Danne

Bra gsson du ser, även solen har sina fläckar och jag tror nog du fattade att jag menade EM oxå...tror jag skrev rätt i nya inlägget faktiskt...

2007-11-21 @ 22:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0