Höstfoto del 2

För mina trogna fans som velat se mera av mina höstbilder, (ni är faktiskt ngra som sagt till...) här kommer en del 2.

Tog en ny runda med kameran under helgen. Tänkte att vi tar andra delen av Åtvid den här gången. Naturen runt Bysjön är ju hur underbar som helst. Så med kameran i näven så tågade jag iväg dit. Resultatet blev inte alls så bra som jag hoppats på. Men jag lyckades få ngra bilder som är helt ok iallafall. Ett urval av dom finns här nedan. Fortsätt kommentera vad ni tycker.

Over and out..../d

image267


       


image272 


Kommentarer
Postat av: Nykte

Stajlish!

2007-10-24 @ 18:33:50
URL: http://nykte.blogg.se
Postat av: Annica

Jättefina bilder Danne!! Åtvid är ju fantastiskt vacker i höstskrud!

2007-10-24 @ 20:07:09
Postat av: jossi

börjar lukta scout om Nisse G =)

2007-10-24 @ 21:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0