Inte musik, inte sport men...FOTO!

image251


Mina inlägg här på bloggen brukar ha med sport, musik eller fest o göra. Men vad vore livet utan lite ombyte. Ett av mina stora intresse är foto. Allt från själva fotandet till fixadet o pysslandet i Photoshop.

Och faktiskt. Det finns flera bilder än dom med halvnakna tjejer som är skoj att jobba med! :-) Trodde ni aldrig jag skulle säga va? Eller...Johanna?? :-)

Kom på häromdagen att det vore inte så dumt att gå en sväng ute i skogen nu när det börjar bli höst och det faktisk är sol oxå! Som bekant så är Danne en herre som gillar det där med sol!
Jag tog med mig kameran o gick ut en sväng, tänkte alltid hittar man väl ngt skoj att fota. Och visst gör man det...fanns massa stenar, träd o grejjer. Inget nördigt jag vet, men det gäller att se det där.
Det blir snyggt när man är klar med bilden.

Blev hursom ett helt gäng bilder och jag har valt ut ngra att lägga upp här. De flesta bilder finns i olika versioner men ja, smakprov finns här. Dom andra kan nog komma att finnas på ngt mera ställe framöver.
Återkommer med det..

Och ni...kommentera gärna vad ni tycker...

                  



image258
Naturfotografen i egen hög person!


Kommentarer
Postat av: Matte.G-sson

Det är bättre att du håller på med vackra smala blonda storbystade flickor ist för naturen!!! hehe!!
// Mattias.G

2007-10-06 @ 17:52:00
Postat av: Emelie

väldigt fint :)

2007-10-06 @ 21:32:54
Postat av: Annica

Men se där! En riktig talang när det gäller fotografering. Vem kunde ana det...? *ler*

2007-10-07 @ 15:22:46
Postat av: Nykte

Helt underbart läge att fota lite. Var ute en sväng i lördags också. Vädret och naturen inbjöd ju till det. Ska dock se när jag hinner få upp mina bilder.
Härlig samling bilder du fått ihop från din promenad.

2007-10-08 @ 00:05:52
URL: http://nykte.blogg.se
Postat av: jossi

Hahahahahaaaaaaa ingen kommentar...

2007-10-08 @ 20:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0