Nyheter i datahörnan!

image273


Så har då äntligen mitt nya monster flyttat in till mig här på Smällgatan. Min nya dator! Så gött o kunna lira de nyaste spelen, inte behöva vänta en halv evighet på att starta Photshop...

Passade på att fixa lite nya möbler oxå när jag ändå höll. På nytt databord o rummet blev helt annarlunda. Helt klart nöjd!

Så är det med det. Nu blir det fredagsslappande med Kusken. Pizza, Idol och dataspel. Wow. Vi är verkligen mogna grabbar!

Lev väl slashasar! /D


image274

Kommentarer
Postat av: jossi

du och kusken och ordet mogen kan knappast sättas ihop i samma mening =)

2007-10-26 @ 22:37:02
Postat av: Yohanna

Vart ju jätte bra med det nya skrivbordet:) Kram

2007-10-28 @ 12:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0