Torsdag 11 oktober. Det är en dag o minnas!

Torsdag 11 oktober. Hv har just fått stryk mot LHC, jag har varit o tränat. Kommer hem o ska dra på datorn i vanlig ordnig. Märker direkt att det inte är som det ska de här. Mycket riktigt. Dator kommer halvvägs i uppstarten. Sen händer DET jag varit orolig för en längre tid. "..brrrommm brrrommm brrrooom........." TYST!
Där dog den tänkte jag! Mycket riktigt. Jag har fått lite förvarningar sista tiden om att begravningen var nära för min trotjänare. Jag har underhållt den och byt ut och fixat med den mycket, så pass mycket så jag trodde att jag inte skulle behöva köpa gravsten åt den på ett tag ännu men icke. Nu är den helt enkelt slut! En riktigt härlig kväll med andra ord. Sen dess har det bara rullat på med trevligheter dessutom.....

Danne utan dator är som Johanna utan nougat på Skänninge Marken, Stefan utan att säga helvete/fan/näää vaaa nu dååå i varannan mening/, Jörgen utan en Mariestad, Emelie utan nya jenas på sig, Jempan utan en Kopparbergs 7.0, Gsson utan en ny hemlighet eller om ni så vill Stekarn utan att ha någon ny brud på gång..

Inte bra helt enkelt. Så det var bara o leta nytt. Hittade vad jag tror kommer bli väldigt bra och kommer ge många våta drömmar. Splitter ny värsting :-) Danne tycker om!

Kommer stor blogg så fort den har levererats till till mitt högkvarter på Smällgatan..


Kommentarer
Postat av: M.Gunnarsson

Jepp Mattias G-sson har hemlisar hihhi!! men den senaste hemlisen sprack du fick reda på fyllesexet jag hade med en tös hihihi!!!

Mvh// Matte.G-sson......

2007-10-21 @ 18:14:32
Postat av: jossi

haha snygg jämförelse du...

2007-10-22 @ 15:18:19
Postat av: Schiffo

Tja! Jo, Henke , jag och Emma var inne till stan och shoppade lite. Köpte 2 gb ram, en skärm, ny mus och nytt fräscht tangentbord. =) komplett mediacenter. 22" widescreen blev det.

2007-10-23 @ 19:55:43
URL: http://www.kalms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0