Fotbollsfest hos Jögga!

image192

För ovanlighetens skull så var lördagen den här helgen vigd åt sport. Om ni tror att mitt liv bara är sport sport sport så har ni....tamefan helt rätt.
Eller inte helt kanske men visst jag erkänner det blir en del, kanske för mkt eller? (Ngn som tycker det....??  )



Hursom, man ska ju trivas oxå..lördagen var det ju då dax för Bysjöloppet här i Åtvidaberg. Jag har ju skrivit här på bloggen om det och att det skulle bli lite inbördes tävlan mellan kollegorna i Fc Z United. Men hur det var så blev det inte bättre än att vi hade innebandymatch samma dag, visserligen inte samma tid men ändå. Var ju duktigt sliten när man kom från matchen så att det blev helt enkelt inget lopp för ngn av oss. Lite trist, eller mycket trist snarare. Bara Gsson som var tapper och sprang i regnet, men så hade inte han en match i benen heller iocfs, bra gjort av honom hur som!

        

Kvällen gick dock lite mera enlgt planerna. Det var häng hos Jögga som gällde. Parta o se på Sverige - Danmark var tanken. Eller ja tanken från början var lagfest men iochmed att Teater Traska hade sista föreställningen av Predikare Lena så var det fest där på kvällen oxå. Och när vi har ett gäng teaterapor i laget så blev det tyvärr inte ngn direkt lagfest. Hursom Anna, Johanna, Emelie, Jag, Kusken, Jögga, Stekarn, Bääs och även Gsson en sväng hade en trevlig kväll tillsammans. Anna visade vägen genom att dricka mest på kortast tid och bli lite ordentligt på lyset. Så ska det se ut Anna, var oxå ett tag sen jue! :-)

image193

Och jag vet, har gnällt på Zlatan att han är så överskattad och allt men efter helgens match så måste jag väl ge lite cred till honom. Han var ruggigt bra! Så vill vi se honom flera matcher i landslaget. Och framför allt i EM nästa sommar. För dit tar vi  oss....väl??

Over and out.../ D


Kommentarer
Postat av: Matte.G-sson

Gjorde faktiskt mitt 15e raka bysjölopp i lör!!!!här sviker man inte Bysjöloppet precis!!! 1993-2007!!!!.....Jag tror jag hade haft roligare hos er än den där tunga jävla teatern som var mäst sång o gäsp(från min sida!!).Men slutet gjorde dom jäkligt bra kan jag lova!! :) men jag hann jue komma till Jögga en stund iaf mycket mysig lägenhet han har!!!
// Matte"Gunnarsson"

2007-09-10 @ 22:44:44
Postat av: danne

hahah det är rätt Gsson, ngra teater-apor blir vi aldrig!

2007-09-11 @ 07:02:23
URL: http://danne80.blogg.se
Postat av: Bouvin

Jag vet inte blir det nåt ihelgen?? Har nog inget för mig=)

2007-09-12 @ 06:47:34
URL: http://www.bouvin85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0