Smärta!


Ser ju glad ut än så länge iallafall...

Då var den ÄNTLIGEN gjord då! Min Slash-tatuering på ryggen! Har väntat i flera månader på den sen jag bokade tiden. Så igår var det äntligen dax att sätta sig i stolen.

Ska villigt erkänna att det första jag tänkte när tatuerare Magnus satte nålen mot min kropp var, det här du Daniel, det kommer bli två jävligt långa och smärtsamma timmar. Mycket riktigt så blev det just så oxå. Jag har en tatuering på armen och en på vaden. Ingen av dom går att jämföra. Ryggen och speciellt då över ryggraden gjorde förjävligt ont! Men det är bara att stå ut och bita ihop om man ska bli snygg!


Halvvägs!





Så där ja...

Jag är absolut nöjd med den. Eftersom den sitter på ryggen så ställer det ju till lite problem med att se hur den verkligen blev men jag är jättenöjd efter att ha studerat bilderna. Nu ska den bara läka snyggt oxå hoppas jag på!

Kusken var ju oxå med och prydde sina bägge underarmar med sina två barns namn. Charmtrollet Leah fick sitt namn på höger arm och Neo som bor i himlen fick sitt namn på vänster. Blev oxå skitsnyggt och jag tror inte att det var första o sista gången för Stefan heller va?


Ser såå skönt ut det där Kusk!


Klart!

Tack för sällskapet Johanna och Leah! Bra att ni  var med och tog hand om oss karlar när vi hade såååå ont! :-)

Kommentarer
Postat av: Thina

Vill man va fin får man lida pin! :D Jävligt snyggt!

2008-08-30 @ 15:20:32
URL: http://tejjna.blogg.se/
Postat av: Milla

sluta skriva samtidigt som mig thina....

hur mycket kostade namntatueringarna? danne

2008-08-30 @ 15:22:51
Postat av: Danne

Milla: Namnen som Stefan gjorde kostade 1000 spänn

2008-08-30 @ 15:23:58
Postat av: Jossi

Kul igår. Älskar att se er lida.... Nu kanske ni kan ana hur en förlossning känns =) haha... frid mannen!

2008-08-30 @ 15:33:03
Postat av: Annica

Hej du!

Kul att det nu äntligen blivit av!!!

Den blev snygg! (ja iallafall som det ser ut nu;)



Kram Annica

2008-08-31 @ 09:06:14
URL: http://lodahls.blogspot.com
Postat av: Emma

Mycket snyggt hörrö... men jag tror nog att det kom en liten tår från Daniel, ha ha!

2008-09-01 @ 12:16:06
Postat av: Danne

Jossi: hehe vad är en förlossning mot den här smärtan!



Annika: tackar tackar :-)



Emma: Tack så mycket. Det var väldigt nära till tårarna många ggr kan jag säga!

2008-09-01 @ 12:27:32
Postat av: HerrKarlsson

Ja den blev inte så dålig även om slash inte hör till mina favoriter ska det inte förnekas :)

2008-09-04 @ 10:55:11
Postat av: Anonym

Du är så söt när du har den där minen som du har på bild nr 3

2008-09-10 @ 23:40:44
Postat av: Anonym

oj emsan var det som skrev

2008-09-10 @ 23:42:33
Postat av: Lollo

snyggt:)

2008-11-16 @ 12:44:20
URL: http://geiisha.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0