Jul -08 Del 2..


Juldagen 2008 är avklarad. Den utspelade sig på Smälllgatan med mig som värd. Ja det kanske inte är helt unikt att det är så, fallet var så iår oxå iallafall. Vi var väl ett glatt gäng på kanske 20 pers när alla var här. Folk kom och folk droppade av till Gruvan under kvällen. Men järngänget insåg ju att det roliga var det som var på Smällgatan och höll sig då naturligtvis kvar på plats här!
Utsatt tid var 17.00 för start. Det var ju rätt givet att vissa skulle anlända bra mycket tidigare än så och det blev ju så oxå. Med en väldigt trevlig överraskning. Jögga hade nämligen med sig Jannica. Ny trevlig bekantskap för mig. Inte lika ny för Jörgen men desto trevligare kanske...;-) Trevlig tjej och hoppas få se dig flera gånger i dom här krokarna. :-)

Kvällen bjöd iallafall på en uppsjö av trevliga händelser, trevliga människor och trevligt festande. Behöver inte beskriva allt utan det var mer eller mindre som det brukar vara när det är kalajs. Trevligt värre! Visst det saknades ngra ansikten som jag gärna sett här men det är som det är och tyvärr så blev det inte så. Nog om det!
         



Gårdagen spenderades i stort sett hela dagen men goda vänners sällskap. God gemensam lunch intogs på Oasen. Ovanligt värre! Efter det så blev det en eftermiddag i sällskap med Premier League. Sällan har väl en eftermiddag varit så späckad med bra sport. Det tittades på fotboll, det snackades skit och det var förjävla trevligt helt enkelt.
Hann dessutom med ett parti TP som tyvärr inte gick riktigt som jag hade hoppats på. Jannica och Jögga piskade tyvärr skiten ut oss andra. Inte bra...men revansch är på g hoppas jag!



Idag var det ett besök på nyöppnade Mantorp Outlet som stod på menyn. Steket, Håkan och jag drog dit under förmiddagen. Var väl inte riktigt så bra som jag trodde det skulle va men en piké handlades iallafall för ett betydligt bättre precis än vad jag hade fått betala inne i Lkpg. Drog en sväng in till city oxå. Var på ordentligt shoppinghumör idag så två par jeans handlades oxå. Gäller o passa på när man känner att det finns grejjer som till och med jag vill ha. :-) God middag på Yogi avnjöts oxå.

Ikväll lutar det åt att det blir lugn hemmakväll. Helt ensam och bara få styra och komma ifatt med grejjer som jag inte tagit tag i på länge. Ska bli så skönt ärligt talat. Kvalitetstid med andra och Cannibal Corps på stereon. Fan vad skönt! Vägra bli vuxen!

Over and out! /D.

Kommentarer
Postat av: Jossi

snyggast på dom där korten måste ju ha varit kortet på Leah som skymtades i bakgrunden ;) Frid Broder!

2008-12-29 @ 10:18:02
Postat av: danne

du är alltid lika trevlig du!

2008-12-29 @ 14:23:00
Postat av: Anonym

Å du ska då alltid vara så stel o inte tåla skämt! Tråkis!

2008-12-29 @ 20:53:53
Postat av: Jannica

Tack för dom orden Danne! Värmde. Tack även för en trevlig jul- och annandag. Mycket trevligt! Hoppas jag får anledning att återkomma...=) Bra bildval oxå ;-)

2008-12-29 @ 21:07:08
Postat av: Jannica

Självklart ska ni få revansch när tillfälle ges...=) Ni är ju bara såå manliga på bild 1 ;-)

2008-12-29 @ 21:11:06
Postat av: Janniqe

håller med Jossi i sitt anonyma inlägg. :)

2008-12-29 @ 21:45:26
URL: http://janniqe.blogg.se/
Postat av: danne

Jossi: Och du din elaking så!



Jannica: Du är så välkommen så!



Jajje: Håll inte på att gadda ihop er mot mig så där era jävlar!

2008-12-30 @ 09:28:42
Postat av: Milla

Hahaha vilken bra syn du har jossi!

2008-12-30 @ 14:18:12
Postat av: Jossi

haha mot dig håller man alltid ihop. Man gör ju vad man kan för att reta dig Di***n ;)



Milla: Med dom modellerna är det väl inte konstigt att blicken drar sig mot föremålen bakom??? =)

2008-12-30 @ 21:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0