Inte en dag som alla andra....

image447


Har ni haft en sån där dag när ni känner att allt är dömt att misslyckas? Det har väl alla så jag antar att du känner igen dig!

Idag är det än sån dag i Dannes liv. Började redan imorse, vaknade till och tänkte,vad ljust det är ute.....när man piggnat till någorlunda så kom paniken. "Fan jag måste ha sovit lite väl länge". Kollade på klockan, 8.13...jag börjar jobba 8.00. Så stressa som ett svin, ingen frukost och iväg till veckas i särklass jobbigaste dag på jobbet.
Dessutom förkyld, sandpapper i halsen och ett huvud som dunkade. En underbar morgon tänkte jag när jag cyklade i väg i minusgrader...

Väl uppe på jobbet så kände jag att redan nu var jag sjukt hungrig och det var nästan 4 timmar kvar till mat. Gick förbi matsedeln och höll tummen hårt för att det skulle va något gott. Och vad får jag se. Blodpudding. Ni som känner mig vet att jag inte säger nej till mycket mat, men just blodpudding är bland det värsta jag vet. Sååå vidrigt. Så det blev att utnyttja skolans underbara salladsbuffé till max idag. M4en man blir ju inte mätt av det. Ge mig potatis, kött eller fisk eller något!

Nu har iallafall nästan halva arbetsdagen gott och jag lever än...hoppas att det ska hända något skoj nu så man kommer på bra humör igen! Det känns ju inte direkt tryckt att det är just ikväll som Hv möter Lhc oxå. Har dagen börjat så här, hur fan ska det gå för Hv ikväll då....
Så. Andreas Jämtin, Martin Törnberg, Per Ledin gör er plikt. Mosa dom jävlarna i Tarragona Center.

Kommentarer
Postat av: jossi

haha D... Låter ju toppen det där =) Bör jag nämna att vi sov till halv nio i lugn o ro, stressade för en gångs skull inte iväg, lugnt på jobbet... maten sög ju iof... men men...

2008-02-12 @ 13:23:23
Postat av: Danne

Fattades bara att höra det...pussade just på Leah lite så nu är man glad igen! :-)

2008-02-12 @ 13:24:09
Postat av: Maja

jaha tyckte synd om dig ända tills jag läste sista meningen... tarragona center! fy danne skäms att förolämpa den fina arenan...:-)LHC vinner ikväll så det så för jag ska stå på läktaren och skrika mig hes......:-)

2008-02-12 @ 13:27:36
Postat av: Annica

Life sucks sometimes. Bara gilla läget eller gräva ner sig...

Kram Annica

2008-02-12 @ 15:28:53
Postat av: emelie

usch, stackars dig!

2008-02-12 @ 15:43:36
URL: http://emelieswardh.blogg.se
Postat av: jossi

tänk att det skulle behövas lite peddo-pussar för att få dig glad =) Men den lilla damen har en förmåga att få en poå bra humör... Oftast =)

2008-02-12 @ 16:51:44
Postat av: Mattias.Gunnarsson

kan inte på tors ska på spinning!!! ska dit idag också o var på det igår med hehe!!! imorg är det ångestdagen för oss singlar :(....

Mattias.G-sson.....

2008-02-13 @ 15:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0