Perfekt lördagsunderhållning....

image445

En lördag i februari, en lördag i Åtvidaberg, en lördag med samma gamla väder som de senaste fyra månaderna vad hittar man på då? Jo man lirar naturligtvis Guitar Hero i stort sett hela dagen! Speciellt om man springer på en custom version med en jävla massa extra låtar. Precis som jag gjorde idag! Alla låtar från tidigare spel plus en hel del annat skoj! Spelet var det roligaste jag lirat redan innan jag hittade det här extra, och det blev inte sämre när man fick Metallica, Guns n roses, Ramones, Kiss och Iron Maiden att lira till...det här spelet är gjort till mig har jag insett. Det har tammefan allt! :-)

Vad gör man mera då när fingrarna har domnat bort i kramp? Jo man drar sig ju naturligtvis upp till Leah! För det är nämligen där jag har varit ikväll. För jag är duktigt och är barnvakt åt det här lilla charmtrollet.
Jossi och Stefan är på fest på Kulturhuset här i Åtvid och då fick jag äran att vara bonuspappa för en kväll! Bus, gos och matlagning hann vi med innan det var dax för fröken att krypa ner i sängen. Inte klokt vad snabbt tiden går när man ser henne. Det händer SÅ mycket på så kort tid. Ändå är det inte så kort tid, snart är hon två år. Tycker det var nyss som jag fick det där mms:et av Stefan, mitt i natten surrade det i mobilen och jag vet att jag tänkte du har Jossi och Stefan fått barn Han hade sin dotter i knät för första gången och berättade att han har blivigt Pappa igen!
Men snart är det som sagt två år sen, dax för ett syskon till Leah snart va? :-)

image446

Helt okej del av låtlista, nu ska man bara se till och lära sig dom oxå...



Over and out.../D.

Kommentarer
Postat av: Milla

haha antar att leah körde slut på dig hahaha

2008-02-10 @ 13:39:51
Postat av: Jossi

För det första... Något syskon är inte på G... räcker med min sessa =)

För det andra... Leah kör väl inte slut på någon. Hon är ju så lugn och stillsam =)

För det tredje... Tack för hjälpen igår. Du är perfekt att utnyttja som barnvakt. Synd att hon inte baja bara =)

2008-02-10 @ 18:30:51
Postat av: Anonym

ok...Det var en lugn helg!! alltid roligt att vara barnvakt :) var en lugn helg för mig också!!! Men den 1 mars kan det bli skoj fiffet har fest på Hotell Stallet....då ska det partas o synas det vanliga alltså :)...kul med inne.bandy igår roligt att man kunde göra dome back det kändes helt ok faktiskt!!!! The End som han sa hehe!!!......
Mvh// Mattias G-sson......

2008-02-11 @ 00:20:45
Postat av: Annica

Danne...Jag ska kolla vad Velvet kostar...Kanske kan du få henne i julklapp i år...

Kram Annica

2008-02-11 @ 18:14:13
Postat av: danne

Milla: hehe nja lite krafter hade jag allt kvar :-)

Jossi: Bara utnyttja....;-)

Gsson: Japp kul att du var med o tränade! Häng med på torsdag oxå!

Annica: Yes! Det låter lockande det! :-)

2008-02-11 @ 23:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0