Årets första blogg!

image394
Nej jag har inte tagit bilden om ngn trodde det., det är inte min vy från Smällgatan. Den är från Singapor.


Har sett att många har sammanfattat och gett nyårslöften här på bloggen idag! Så jag ger fan i det. Hoppas på att 2008 blir ett år med en hel del roliga och galna upptåg. En vår utan tre meter snö till maj, en sommar med sol, en höst utan storm och vinter med lite snö och ngra minusgrader. Kanske vore något. Eller är vår planet för sjuk för det kanske. Fan vet, vet bara att om det är det är, så är det vårat fel. Den saken är klar! Hursom, jag önskar er alla ett underbart 2008.

Nyårsafton tillbringades inledningsvis på Sandelius men morgonfika, eller snarare middagsfika. Har blivigt ryggigt morgonslö på senare tid. Sover till framåt elva - tolv varje dag! Det är ruggigt skönt. Men snart dax att vända tbx på dygnet igen. Inte lika skoj det inte...

Kvällen blev det inledningsvis god middag med Emelie. Sedan droppade Johanna, Stefan och Leah in. Emelie drog iväg och jobbade. Stackare, visst det är bra betalt med det kan inte va skoj! Usch!
Vi övriga slashasar som har lyxen o va lediga tog det riktigt lungt. Fika, chips och läsk. Ngra små öl rann ner oxå. Det är ju trots allt nyår! Trevlig kväll med trevligt sällskap!

Over and out! //(En skål fattigare...tack för den Leah! :-)... ) D.

Kommentarer
Postat av: Thina

Gott nytt år!!!

2008-01-01 @ 13:30:09
URL: http://www.tejjna.blogg.se
Postat av: jossi

hehe kul igår du D... Synd bara på skålen, men gissar att det inte är den enda du har =)

2008-01-01 @ 14:25:06
Postat av: M.Gunnarsson

jaså drack ni läsk igår hehehe!! blev det inte skumpa!!!...jag drack skumpa igår som f.d Willis chefen Tomas bjöd på :)...hoppas ni hade det bra osv!!!

// Mattias.G

2008-01-01 @ 20:53:05
Postat av: Annica

så du jobbar och sliter du? Själv har jag försökt jobba vid datorn idag men jobbat och slitit? Näru, det enda som slits här är nog mitt hår och det av frustration!

Kram påre!

2008-01-03 @ 17:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0