Födelsedagsfest 2008

image407

Madde, Tobbe, Sara, Dan, Didde, Jörgen, Stefan, Anna, Jenny, Sofie, Thina, Jempan, Christy, Mathilda, Gsson ni är grymma! Ni var på Emelies och min födelsedagsfest i helgen!

Sista stora festen på ett tag är avklarad. Efter en period senaste månaderna har jag bjudit in till storkalas tre gånger så det här var finalen till mina grannars lättnad tror jag. Ska inte störa på ett tag nu, lovar....

             

Hursom, några saknades men vi som var här var på ett rasande partyhumör så vi festade åt dom frånvarande också.
Stort tack för alla presenter som jag fick. Fick ju en biljett till LHC - Färjestad på tisdag oxå. Vad jag nu jag ska med den till. Laget i mitt hjärta Hv 71 spelar ju inte där direkt. Kan ha något att göra att herrarna Swärdh och Anna som jag fick presenten av ska dit och se SITT älskade Färjestad. Plats mitt i klacken var det visst oxå, dessutom går matchen på tv så kommer säkert visas på bild i tv när man står i FBK klacken. Skoj rykte man får efter det...HUGA! :-) Hur det än är så var det en skoj grej och det är alltid skoj med hockey så...
Fick även blommor, prydnadssaker och en jävla massa sprit!
Tack ska ni ha vänner!

Låter bilderna från festen tala för sig själva istället för att skriva ihop en massa. Det var i vanlig ordning fullt ös. Skoj så förbannat!

Over and out! /D.


Nya bilder:

                  

Kommentarer
Postat av: jossi

och som vanligt är alla kort "samma" som vilken annan fest som helst... Känns bekant =) Synd att vi inte kunde komma. Ser ut att ha varit skoj skoj... förstår att du saknade kungen och drottningen =) Ses pöjk!

2008-01-28 @ 21:02:01
Postat av: Mattias.

Jupp det var en kul fest!!! synd att det var lite folk på Gruvan :(...haha blev visst påsatt bakifrån.... kändes knappt hahaha!!!!

// Matte G-sson.......

2008-01-28 @ 21:22:23
Postat av: thina

tack för en bra fest! Jag ska nog ha nästa gång.. ;) Då ska vi festa bort min ena köksstol igen! min senaste fest (som bara var för traskafolket) var så lyckad att min ena köksstol försvann. :D

2008-01-29 @ 19:00:33
URL: http://tejjna.blogg.se
Postat av: Thina

jag ser ju jättehångelsugen ut på bilden.. verkligen....

2008-02-05 @ 21:51:03
URL: http://www.tejjna.blogg.se
Postat av: Emelie

haha jättefina bilder jue :)

2008-02-06 @ 21:20:32
URL: http://emelieswardh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0