SKOJ POST!

image402

Ja så kom den äntligen! Min partybildsbok version 2.0. Förra året den här tiden så gjorde jag en fotobok med de roligaste partybilder från året innan. Blev riktigt bra och skoj att ha o titta i!
Tyckte att det var dax att göra det till tradition att ha en från varje år. Så sagt o gjort så fixade jag ihop en ny med 2007 års bilder.

Och idag fick jag hem den alltså! Skitbra blev det. Givetvis så fanns det ngra bilder som gjorde att man hajjade till lite extra. Har ju hänt lite saker i umgängetskretsen den senaste veckan som gjort att man fått tänka till lite extra på livet. Och vad som är viktigt. Vad som betyder något egentligen! Men som sagt, givetvis tittar man till och tänker lite extra på en del bilder som är med i boken! Tankar går naturligtvis till nära o kära. Kan bara säga att jag beklagar djupt! Men jag tror det är viktigt att komma ihåg det roliga och det positiva av personer som tyvärr har lämnat oss!

I övrigt måste jag ju bara skriva upp mitt nya beroende till skyarna. Guitar Hero 3 heter det och det är sjukt beroendeframkallande. Det ultimata festspelet är det ju naturligtvis. Testade på det lite i lördags med ngn öl till. Blev ju inte tråkigare direkt. Så pojkar, vi ska ta en ordentlig gitarrfest snart va? (Skriver pojkar för de tjejer jag har berättat för har inte sett lika uppspelta ut som jag, när jag berättat om Slash, Gibson-gitarrer och bomber på scen....)

image403

Vägra bli vuxen! //D

Kommentarer
Postat av: Thina

Du tar och kommer hit med den där boken, jag vill TITTA I DEN!!! :D

2008-01-21 @ 21:06:06
URL: http://tejjna.blogg.se
Postat av: Nykte

Inte helt uppspelt över gitarrhjältespelet. Men det kan ju bero på min begränsade fingerfärdighet, musikalitet och intresse för rockmusik. Men snart kommer ju rockband också. Det kanske kan bli trevligare...

Vägra bli vuxen!

2008-01-22 @ 01:01:31
URL: http://nykte.blogg.se
Postat av: jossi

Cooooool kille... hihi...

2008-01-22 @ 11:33:35
Postat av: Maja

Jaha undrar om jag är med i den där boken..... helst inte :) Kram

2008-01-24 @ 19:22:04
Postat av: Danne

Maja: Hahhaa...gissa en gång! :-)

2008-01-24 @ 20:15:55
URL: http://danne80.blogg.se
Postat av: Maja

mmmmmmmmm du tar med den där nästa gång vi ses va??? :-)

2008-01-24 @ 21:29:27
Postat av: Danne

Maja: Kan hända kanske om du är snäll....

2008-01-24 @ 22:31:24
URL: http://danne80.blogg.se
Postat av: Maja

Jag är ALLTID snäll....för det mesta if... nästan...:-)

2008-01-25 @ 11:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0