En vecka kvar....



...sen väntar lata dagar! För då har jag nämligen semester! Fyra sköna och förhoppningsvis soliga veckor. Ledigt från allt som har med jobb att göra. Det ska bli helt galet skönt. Våren har varit grymt lärande på jobbet med mycket arbetsuppgifter som jag inte alls är van vid. Speciellt i början av terminen. Men skoj, lärande och utvecklade har det varit. Hoppas jag kommer att ha nytta av det framöver.
 
Men nu är det som sagt bara en vecka kvar. Eller det är rättare sagt bara fyra arbetsdagar kvar. Måndag är jag ledig, då är nämligen dax för fotbollsresa till Stockholm för att se mitt älskade Hammarby spela mot IFK "sämst i Allsvenskan" Norrköping. Förhoppningsvis blir det grön-vit uppvisning i hur man ska spela fotboll. Trots att halva laget är på skadelistan så BORDE det räcka med att slå Snorkarna från Norrköping. Jag lovar er att ni ska få utförlig redovisning hur vi hade det..

Vad ska man hitta på annars under semestern då? Jo allt är ju som vanligt väldigt väderberoende. Men Kolmården ska besökas, det ska åkas till Stockholm en sväng till en hel weekend den här gången, det ska åkas till Vingåker, och så ska det åkas till Visfestivalen och tältas på Lysningsbadet. Så inga jätteresor men iallafall. Det ska göras!

Ha en bra helg kära läsare och lämna gärna ett spår...

Over and out...//D. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter inte dumt! Hoppas du får en skön semester!

2008-07-05 @ 11:28:27
Postat av: Jossi

Säger ju att du skulle passa som lärare... PLUGGA DI***n =)

2008-07-06 @ 12:15:02
Postat av: Annica

Halloj!



Åh vad skönt att få semester va?! Själv har jag ju varit ledig några veckor men inte lyckats varva ner...



Kul med Kolmårdsbesök...då kan du ju komma hit på en fika;) så kan vi diskutera hur bra bajen var där de spöade skiten ur pekingbornas favvolag... Haha



Ha nu en jätteskön semester!



Kram Annica

2008-07-06 @ 12:35:07
Postat av: Mattias

Jag tycker vi dra till Cypern i höst det är det håll igång iaf mer än i Åtvid!! Läs reportage i Expressen igår o i fre :)



// Mattias G-sson....

2008-07-06 @ 20:56:52
Postat av: Emsan

Det låter som en bra idé gsson :)

2008-07-07 @ 11:01:47
Postat av: Matte

Jag vet Emsan :)



// G-sson

2008-07-07 @ 19:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0