På Torsdag är det dax!



Bara dagar kvar nu tills vi åker till Göteborg. På torsdag är det nämligen ÄNTLIGEN dax för West Coast Riot. Festivalen jag skivit om förrut här på bloggen.
Åker ner tillsammans med Dan på torsdagmorgon. Tanken är att vi ska till hotellet o checka in o fixa ordning innan det är dax för punkrock i dom närmsta elva timmarna...sjukt nice!
Hotell o Rockfestival tänker ni? Det går ju för fan inte ihop. Och nej, det gör det kanske inte. Men vi har haft det där. Vi har krälat i leran på Hulsfred o vaknat i dyngblöta tält. Nej, punkdelux är det som gäller nu. Nämligen hotell med frukostbuffe. Det är Dan och Daniel 2008 det! Tyck vad du vill om det. :-)
Kommer förhoppningsvis en rapport om hur allt var där nere här på bloggen sen. Kommer nog att finnas här under helgen. oi! oi! oi!


Kommentarer
Postat av: Syster

Låter skojs det där! Själv blir det bara jobb, jobb hela veckan..:S

2008-06-23 @ 18:35:18
URL: http://sessansfinablogg.webblogg.se/
Postat av: Jossi

Å när blev jag tillfrågad om JAG ville med??? Stefan frågade du men inte mig =( Gubbjävel!

2008-06-23 @ 19:27:32
Postat av: Milla

haha grabbhelg... ni kan ju ta det lite lugnt iaf... kna ju vara fler som vill till göteborg efter er

2008-06-23 @ 20:27:13
Postat av: danne

Syster: hehe rätt åt dig! Jobba på du, bara att vänja sig!



Jossi: Som du skulle ha tackat ja då eller??



Milla: Nja lugnt är väl inte det som jag skulle kalla det kanske men...:-)

2008-06-23 @ 22:26:21
Postat av: Mattias

Jag skulle följt med om jag inte jobbar :( men på lör ska vi festa till då är det ÅFF FEST!!!!! :)



// "Gunnarsson"

2008-06-23 @ 23:38:06
Postat av: Annica

Vad är det med dagens ungdom;) sova på hotell?



Jaja, ha en sjuhelsikes kul festival:)



Kram Annica

2008-06-24 @ 09:54:45
Postat av: jossi

Haha klart jag hade tackat ja... En nästan-som-ungdomens-Hultsfred tackar man ju inte ner till =)

2008-06-24 @ 17:40:01
Postat av: //Dan

OI OI OI!!! NU ÄR DET NÄRA!!

Jävlar va skoj de ska bli! Sånt röj, sån fest, sån fylla!!





Jossi-> Du skulle ändå bara däckat innan banden du ville se... =)

2008-06-25 @ 00:09:07
Postat av: Jossi

Dan: haha You Know me baby =) Ta hand om er... INTE!

2008-06-25 @ 08:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0