Besök på Viking tattoo!

image482



Har länge funderat på vad för tatto jag ska göra. Vill verkligen göra en ny, men har velat framoch tillbaka om vad jag ska göra och var den ska sitta. Något motiv som föreställer en figur eller varelse har jag bestämmt mig sen länge att det ska bli den här gången Tribal har jag redan och sen har jag ju vapenskölden på benet. Så nu är det dax för något annat.
Musik är något som jag älskar och har länge lurat på att ha någon logga eller skivomslag eller liknande. Letade efter en snygg bild på Misfits - skallen. Men blev aldrig riktigt nöjd...
Men så var jag inne på någon skum hemsida och hittade bilden över här. Slash, gitarrist och övercool medlem i husgudarna Guns n roses. Bättre kan det ju knappast bli. Dessutom är bilder sjukt snygg oxå.

Så idag var jag inne hos Nypa på Viking Tatto i Linköping och pratade storlek, pris och placering. Kom fram till att för att få den bra med alla detljer måste den förstoras en hel del mot vad jag hade tänkt mig från början, så kanske den skulle bli bra mellan skuldrorna. Ska ta en rejäl funderare över det.

Over and out! /D.

Kommentarer
Postat av: Nykte

Den var faktiskt riktigt snygg, men som vanligt inget jag skulle vilja ha tecknat på mig.

2008-03-05 @ 23:42:32
URL: http://nykte.blogg.se
Postat av: Nykte

Den var faktiskt riktigt snygg. Men som vanligt inget som jag skulle vilja ha tecknat på mig.

2008-03-05 @ 23:43:39
URL: http://nykte.blogg.se
Postat av: Maja

Jaha än en gång i linköping utan att säga hej till mig.... där ser man... :-(

2008-03-06 @ 10:03:05
Postat av: emelie

den är faktiskt sjukt snygg

2008-03-06 @ 11:53:53
Postat av: Yohanna

Det kommer säkert bli jätte bra.. skulle kanske också ta mod till mig och göra en. Men kan nog tyvärr säga att det kanske aldrig kommer bli så:(
Måste också få se den sen, lova det.
Kram Johanna

2008-03-06 @ 18:00:16
Postat av: annica

Riktigt snygg bild måste jag säga!

Kram Annica

2008-03-06 @ 19:13:03
Postat av: Danne

Nykte: Den var så snygg du var tvungen att skriva det två gånger va? ;-)

Maja: heheh..vänta du tills lördag!

Emelie: Jajajmen, jag vet! hihi! :-)

Yohanna: Klart du oxå ska göra än! Du ska få se, lugn du! :-)

Annica: Japp klart, o på mig dessutom. Bättre kan det inte bli jue! hehehee...

2008-03-06 @ 22:44:31
Postat av: jossi

ähhhh här fjäskas det ju för fullt så jag går väl emot alla... Shit vad gräslig! Hur kan du ens tänka tanken??? Måste vara nå´t allvarligt fel på dig (vilket iof inte är nå´n nyhet...) Haha! Näe, jag gillar inte Guns rosor =)

2008-03-07 @ 07:37:19
Postat av: M.G-sson

Guns Roses är bäst!!! punkt slut!!.....om jag ska tattar mig någon gång så får det bli oo7 loggan på höger underarm!! :)

// Mattias

2008-03-07 @ 16:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0