PåskKAOS 2008

image504

Storhelgsfesterna är bland det roligaste jag vet! Inget går upp mot juldagen, påskafton, midsommar och Halloween-festerna. Brukar se till o ha fest hemma hos mig just då. Midsommar brukar man väl va ute iochförsig men i övrigt iallafall. Det brukar bli mycket folk och alla är på bra humör. Påsk iår var inget undantag!
Mycket folk, fest hos mig och bra stämmning.

          

Grabbarna från innebandylaget kom ner från Linköping oxå. Riktigt skoj att ni var här. Milla var oxå nere. Lika skoj det! :-) Alltid skoj med lite nytt folk! Ni är välkomna tillbaka!

När vi tyckte att grannarna hade fått nog med liv från min lägenhet så drog vi ner till Gruvan. Samma sak där. Det är alltid roligast där under storhelgerna. Och det är faktiskt skoj på Gruvan när det är mycket folk. Många gnäller och gnäller på det stället. Men jag tyckte det är hur bra somhelst när det är mycket folk! 
Skitskoj kväll från början ända till slutet.

           

Blev dock inte mycket sömn direkt mellan lördag o söndag. Milla och Dan sov hos mig o vi somnade väl runt halv sex eller något skulle jag tro. Så sjukt seg var man igår. Somnade nio första gången, var vaken en sväng runt halv elva o prata i telefon, sen sov till nio imorse. Rätt trött...:-)

     

MASSSA bilder blev det från festen. Ännu mera som inte fick plats här. 18 års gräns på dom...

Over and out! /D

Kommentarer
Postat av: thina

haha, så jävla kul fest! :D

2008-03-24 @ 22:43:21
URL: http://www.tejjna.blogg.se
Postat av: Dan

Ja de va inte tråkigt nån stans!!
Röj från sju på kvällen till halv sex på morgonen, va säger man? VÄRLDSKLASS!!

2008-03-24 @ 23:00:54
Postat av: Matte.G-sson

Jepp kul fest finns inget o klaga på!!!

Matte:g-punkt......

2008-03-24 @ 23:09:05
Postat av: Milla

dan: ja du man säger HAHAHA....

älskar att festa i åtvid... o gruvan är tamigfaan mycket roligare än krogarna i staden

2008-03-25 @ 07:44:41
Postat av: Sandra

Sådär ja, nu var det gott om bilder ;-)
Nästa helg är det dags igen!

2008-03-25 @ 13:05:55
URL: http://sessansfinablogg.blogg.se
Postat av: Nygge

Får tacka för en bra fest.. som vanligt

2008-03-25 @ 23:34:13
Postat av: emelie

det var grymt skoj ilördags och grymt slirigt ;)

2008-03-26 @ 17:37:32
URL: http://emelieswardh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0