Stallet VS Gruvan

image477


Problem på landsbyggden finns det gott om. Åtvidaberg är inget undantag. Igår var problemet att det fanns två (!) ställen att gå till. Det var nämligen fest på både Gruvan och Stallet där Falerums IF hade sin årliga fest.
Anledningen att jag skriver att det var ett problem är att folket som går ut i Åtvid helt enkelt inte räcker till två ställen vid en "vanlig" lördag. Nu blev det så att Gruvan var i stort sett tomt och massa folk på Stallet. Synd med tanke på att Gruvan ordnade ett band som är bra för engångsskull. Nu gick de flesta tyvärr miste om det.

Jag valde Gruvan just för att Bangarang spelade där. Gjorde bra ifrån sig tycker jag. Skoj med ett coverband som vågar spela annorlunda låtar och inte bara hålla sig till tråkiga urtjatade samma gamla låtar om och om igen!

Men innan Gruvan så var vi ett litet gäng som var hemma hos Emelie på förfest. Linda, Gsson, Dan, Camilla, Johanna och Malin slöt upp och vi hade skoj ett tag innan det blev väldigt bråttom för en del att ta sig till Stallet.
Gsson, Dan och jag drog dock hem till mig en sväng och stökade. Massa gamla minnen gicks genom och en hel del punkrock bjöd vi mina grannar på!

Dan och jag hasade oss till Gruvan iallafall, folktomt tyvärr. Blev väl några till när Stallet hade stängt men alldeles för lite tyvärr.

Vaknade alldeles för tidigt idag och har inte varit direkt pigg. Sliten så det var något fullständigt otroligt. Att det som var så gott igår kan va så äckligt idag! Aldrig mera....hahaha...

Ikväll blir det för hoppniingsvis lugn och ro med pizza till En annan del av Köping.


Gruvans hemsida









Tyvärr blev det inte så mycket bilder igår på övriga. :-( och dom som togs är inte direkt lämpade för det här stället......

Kommentarer
Postat av: jossi

jävla söndags-traditions-svikare... TÖNT!

2008-03-02 @ 19:28:40
Postat av: Matte.G-sson

skit skoj fest som vanligt!!! :) synd att ni inte valde stallet :(......

//
"G-sson"........

2008-03-02 @ 21:19:24
Postat av: Sandra

Blev lite mkt dricka hörde jag ;-) Fyllobror!

2008-03-03 @ 17:58:08
Postat av: thina

va fan!? Vart inte jag bjuden??? Näärå.. skoja bara. :) hade planerat fest hos micke, men det sket sig på grund av en jävla värk i magen som inte ville gå över, trots knarkade av panodil hela dagen. :)

2008-03-03 @ 19:39:12
URL: http://www.tejjna.blogg.se
Postat av: Danne

Syster: Det är bara lögn det! :-)

Thina: hehe..aaa jo jag visste att det var fest hos Micke så jag misstänkte du skulle dit istället.

2008-03-03 @ 21:11:27
Postat av: Sandra

Skulle inte tro så va ;-)
Jag har mina källor!

2008-03-03 @ 21:31:12
Postat av: Anonym

haha hon heter inte Svensson i efternamn va? :-)

2008-03-03 @ 22:15:09
Postat av: Sandra

Nope, ingen hon ;-) faktiskt...

2008-03-04 @ 09:32:02
Postat av: Dan

Jasså, så de va Gruvan vi va på!
Funderade över det, kommer visst inte ihåg riktigt alla "detaljer"..
=)

2008-03-04 @ 17:28:18
Postat av: M.Gunnarsson

Dan>>>> du såg lite sliten ut i lör natt!! det är rätt!!! :)

// Matte. G-sson

2008-03-04 @ 20:18:49
Postat av: jossi

Blanda inte in mig... jag är faktiskt oskyldig!

2008-03-04 @ 21:35:33
Postat av: Dan

Gsson--> Då skulle du sett mej i söndags
X-(

2008-03-05 @ 19:13:55
Postat av: M.G-sson

Dan>>>>> hehehe!!!......

2008-03-05 @ 20:52:10
Postat av: Danne

Söndag?? fy fan vilken dag....

2008-03-05 @ 21:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0