Team Sandtag ska ta tag i det igen!

image534

Börjar bli dax för den årliga innebandyturneringen här i Åtvidaberg. Turneringen har spelats två år tidigare. Och vinnare båda åren är...ja naturligtvis vi, Team Sandtag!

Lite förändringar i laget till iår. Har under vintern spelat in Håkan i laget. Hur bra som helst och en riktigt förstärkning. Tyvärr så har Kjell fått lämna in handduken för spel och tar istället över rollen som coach! :-)

Har hört att det är väl dåligt med anmälda lag hittills. Så se till att anmälda ditt lag nu!
Turneringen spelas lördag 5 april i sporthallen. Spelar du inte själv så se till o va där o heja!

image535
Vinst igen??

Kommentarer
Postat av: thina

man kan la försöka komma och kolla. :) Vad kostar det då??

2008-03-27 @ 18:35:26
URL: http://www.tejjna.blogg.se
Postat av: Danne

Kostar gratis! :-)

2008-03-27 @ 18:40:21
Postat av: Milla

haha jag tycker ni ska tänka på mig som sitter o skriver högskoleprov hela den dagen.... haha ne lycka till danne

2008-03-28 @ 11:11:30
Postat av: Danne

Milla: Va?? Så du menar att du inte kommer o hejjar! Väljer skolan före?? Illa....;-)

2008-03-28 @ 15:53:43
Postat av: Milla

haha ja jag sviker...sorry....

2008-03-29 @ 17:17:56
Postat av: jossi

Snygga... NOT! Men du... som vanligt har du glömt nämna era äckligt trogna supportrar som match efter match, träning efter träning suttit på bänken o stöttat er... Finns ju inga som har så trogna fan som ni... O vad får man för det??? Va? Va? NADA! Fy fan säger jag bara....

2008-04-01 @ 11:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0