Dannes skola till total musikalisk lycka! Part II

image611


Dax för lektion nummer två i skolan Musikalisk lycka!  Allt för jämnställdheten så tar vi den här gången ett band med bara tjejer. Bandet heter Crucified Barbara o spelar ngn form av skrammlig rock n roll. Bandet håller på att spela in uppföljaren till deras lysnade debutalbum "In distortion we trust" som släpptes under 2005.

Låten nedan heter "Rock n roll bachelor". Det är inte videon till låten egentligen, utan det är ngn tv-version från ett program jag inte kommer ihåg namnet på. Bonuspoäng till den som ser vem som är trummisen som är med på slutet....:-)


¨

Hemsidan


image612
 



 

Kommentarer
Postat av: jossi

Hmmm... kan det vara Mikkey Dee i Motörhead???

2008-05-14 @ 17:08:32
Postat av: Danne

jossi: Fusk! Du får inte gissa jue!

2008-05-14 @ 17:09:40
Postat av: jossi

vaddå då??? är man The Queen så är man.... Inte kan jag rå för att jag inte är nå´n blondie som lyssnar på Rix Fm pop =) (jaja fördomar, jag vet...)

2008-05-14 @ 17:12:06
Postat av: Danne

jossi: haha...nej det är en jävla tur det!

2008-05-14 @ 17:13:20
Postat av: jossi

Nå... vart är mitt bonuspoäng??? Eller kan man få en guldstjärna??? Eller bjuder du på glass
på Stallis??

2008-05-15 @ 08:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0