Låt DET börja!!

image613


Om tre veckor är det dax för sommarens händelse. Det är fotbolls EM!! Så sjukt skoj det ska bli. Finns många stora sporthändelser men det är inte mycket som slår stora mästerskap i fotboll. Ska man vara lite negativ så är det dock lite småtrist att inte England är med. Är det något lag förrutom då naturligtvis Sverige som jag brukar hålla lite extra på så är det just England. Men det ska nog gå bra iallafall skulle jag tro.

Vi mest fotbollsfixarde i gänget drar dessutom in till Harrys i LKPG o ser Sverige - Spanien den 14 juni på krogen. EM-buffe, öl och förhoppningsvis en jävligt bra match med svensk seger så kan det blir precis hur kul som helst!
Och fotboll på krogen betyder ju att man måste va klädd på rätt sätt. Med det i tanken så tog Jögga, Stekarn o jag o drog in en snabbsväng till Linkan för att Em-shoppa. HIttade den här på Team Sportia. Riktigt snygg tycker jag och rätt klädd till fotboll! Låt DET börja!!

Kommentarer
Postat av: jossi

haha finns ingen som är så pigg på att lägga upp kort på sig själv som du är =) typisjt D***en =) Rock On!

2008-05-16 @ 22:37:42
Postat av: Annica

Heeeeeja Sverige :)

Ja, visst ska det bli kul med EM-fotboll. Jag är dock riktigt oroad över målvakterna...

Kram Annica

2008-05-17 @ 10:14:02
Postat av: thina

vilken snygg brud du har på väggen bakom dig. :P

2008-05-17 @ 10:55:26
URL: http://www.tejjna.blogg.se
Postat av: Danne

Jossi: Klag klag klag!

Annica: Jo jag oxå. Över Isac framförallt. Är övertygad om att Shaaban kommer få stå från andra matchen och framåt...

Thina: Killen framför är rätt het tycker jag...:-)

2008-05-17 @ 11:29:09
Postat av: Milla

sportfåne.....
hahaha

2008-05-17 @ 15:43:46
Postat av: Jossi

haha jag klagar inte... var bara ett litet konstaterande =)

2008-05-19 @ 19:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0