MC fotografering!

image619

Ingen som bor här i lilla Åtvid har väl missat dom här två motorcyklarna antar jag. Gata upp och gata  ner med två fartglada grabbar på. MC nörd 1 och 2 har beställt proffsfoton av sina älsklingar. Vi väntade in vädret o solen och tog tag i det när väder och natur är som finast. Tycka vad man vill om Åtvid men så här års finns det underbart fina platser här. En av dom platserna är Templet vid Adelsnäs, som skulle bli den plats som blev lättast att fota på. Fannas andra alternativ oxå men inget som gick upp mot Templet o området runt. Tog massar av bilder och faktiskt blev dom flesta rikgtigt bra..går inte att misslyckas där. 

  image615

image616

image618



   

fv. 1) Fartnörd 1   2) Helt okej även utan motorcyklar (tom finare kanske?)   3) Skryt med era motorcyklar ni, jag har en Tunturi. Mycket coolare än era plastleksaker..haha! 

Kommentarer
Postat av: Thina

Cykel UTAN motor är respekt! xD

2008-05-24 @ 16:41:32
Postat av: Milla

haha är det dom som äger doom där? den gröna tror jag att jag sett...om det inte finns en annan grön i åtvid

2008-05-24 @ 17:27:35
Postat av: Jossi

Haha nja tveksamt om det går å missa dom där du =) Lika troligt som att herrarna som äger dom skulle sitta tysta och nyktra på en fest! Skryt du om din gamle trotjänare... En annan kör ju Nishiki! DET är coolt.... (Speciellt med barnsadel o cykelkorg haha)

2008-05-25 @ 10:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0