Stora lillasyster part 1

image623

Jaha..så har lillasyster dansat bal i helgen! Eftersom jag själv inte dansade så stod familjens hopp till syster. Lika bra det skulle jag tro oxå....hon gjorde bättre i från sig än vad jag skulle ha gjort den saken är säker!
Jättefin var hon och dansade hur bra som helst! Stolt bror på läktaren!
Passade naturligtvis på att fota en hel del. Synd att det ska va så svårt att få det bra inomhus i sporthallen, men en del bilder blev ju skaplig och utomhus blev det riktigt bra!
Stora lillasyster part 2 kommer om några helger. Då är det nämligen dax för studenten! :-) Herregud...9 år sen jag själv tog studenten...VAR tar åren vägen....??

      

f.v 1) Över 50 par var det som dansade i år. 2) Sandra som går sist i ledet 3) Dans dans... 4) Johanna, Leah o Sandra utanför sporthallen 5) Leah kidnappade syster ett tag! 6) Hela ledet på väg till middag o fest på Mässen. 7)Rännstensgången! 8) Stolt mamma o pappa..

image624

Kommentarer
Postat av: Emsan

Det var mycket fint att titta på :)

2008-05-25 @ 18:35:24
URL: http://emelieswardh.blogg.se
Postat av: Milla

du får nog kolla igenom bildtexten... du har längt om lite

2008-05-26 @ 08:11:12
Postat av: Annica

Kul tradition med bal i Åtvid! Förstår att du är stolt över systern din:)

Kram Annica

2008-05-26 @ 18:58:21
Postat av: Syster

Du har rätt bror du borde vara stolt över mig ;-)

2008-05-26 @ 20:22:00
Postat av: Jossi

fortfarande sur för att du vägrade dansa på vår bal =/ tror du skulle klarat det galant... trots att du är en riktig stappelkuse =) Sandra var så himla snygg... Gick inte hon på Långbrott nyss???

2008-05-29 @ 20:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0