Flyttkaos i Dannes kök!



Flyttkaoset närmar sig.. Kanske inte ser så farligt ut. Och det är det inte heller,än, tyvärr måste jag skriva. Hade gärna varit bra mycket längre i båda packning och flyttning än vad jag är. Tyvärr är det ju så att uppsägningstiden sätter stopp för det. Dubbla hyror är inget som ekonomin tillåter direkt! Men har iallafall börjat packa ner en del av grejjerna som jag kan vara utan den närmaste två veckorna eller vad det nu kan bli innan Roséns Fastigheter släpper nycklarna till mitt nya palats på Smällgatan 7.
I tankarna har jag dock kommit mycket längre. Planeringen av rum och och inredningen tar upp masa plats av den dyrbara tid som finns över i mitt veckoschema. Fick just idag hem min nya dvd. Så nu finns tv, digitalbox och just dvd i samma serie från Samsung. Tekninkbög? Jag? Nej vaddå?

Fick hem mitt nya köksbord i veckan oxå. Jögga var snäll och hämtade hem det från Linköping. Tackar för det! Blir köksbord i form av barbord. Två snygg barstolar inhandlades oxå. Det innebär att är det ngn som är i behov av köksbord och fyra strycken stolar så finns det till salu för en väldigt billig slant. Lägger in en bild på det här under.



Helgen som kommer är det dock inte tänkt att det ska ske ngn flyttning alls. Det är nämligen, ja dels filmkväll på fredag som ska blir väldigt trevligt! Och så är det bowlingfest på lördag. Förra året var väldigt lyckat och självklart hoppas vi på något liknande även i år. Vi är visst ett 20-tal personer som ska göra upp om segern. Samling hos Jögga tidig lördageftermiddag för uppladdning till Premier League. Rapport från det kommer absolut finnas här senare. Säkert om två tre veckor om jag håller nyvarande tempo med uppdateringar!




Kommentarer
Postat av: Jossi

För det första, sist vi bowlade var i februari, alltså inte förra året... (förresten var du kass då...) För det andra, det är bara teknikbögen du som köper ny dvd bara för att den ska matcha det andra... För det tredje, Hmmm... Kommer inte på vad det var =)

2008-11-06 @ 16:29:27
Postat av: Matte.G-sson

Älskar Jöggas pose!! :)

2008-11-06 @ 21:27:52
Postat av: Milla

för det tredje håller jag iaf med jossi... som vanligt

2008-11-07 @ 13:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0