Har Dannes bloggvärld somnat?


Nej det är klart att den inte har det. Men det är lite brist på inspiration just nu bara. Dels det och dels att det är en stressad Daniel som sitter och skriver just nu. Har varit sååå mycket den senaste tiden så jag har helt enkelt inte orkat ta tag i alla delar av det vanliga livet. Hoppas att jag kan börja göra det igen och då är bloggen en del av grejjerna som jag ska försöka att rycka upp mig med.

Helgen är det ju Åtvidabergsfesten här i Åtvid. Skitskoj. Men för att som vanligt gå mot strömmen så åker jag till Linköping o partar då istället. Det hade varit skitskoj att gå på Åtvidabergsfesten oxå,  men nu blir det Linköping och party med lite folk o fä.
Hoppas på en väldigt trevlans lördag. Det är nämligen match igen för vårat kära innebandylag, Linköping Tigers på förmiddagen. Vi går för att vinna femte raka matchen. Eftermiddagen blir det att fixa ordning lite för att sedan som sagt dra sig in till Linkan igen o parta! Kan bli en väldigt trevlig lördag som sagt!

Vad ska jag mera skriva om då? Jo kan ju ge lite musiktips. Det är ju så att Metallica släppt ny plattan. "Death Magnetic" heter den och den fanimig lag på att ha. Den är bra. Riktigt bra. Härliga vibbar tillbaka till 80-tals plattorna. Köp!
I övrigt är det mkt Sabaton som rullar hemma. Deras senaste skiva "The Art of war" är hur bra som helst. Gillar du råare powermetall så är det mera är värt att kolla upp. Fans av Helloween lär njuta. Liksom jag! :-)

Det var allt för idag! //D

    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kör massor med bil! :D Ska snart köpa egen hade jag tänkt.. men så länge lånar jag mams eller syrrans bil. :D

2008-09-25 @ 20:24:47
URL: http://tejjna.blogg.se/
Postat av: Anna Johansson

Är ett antagande om att du kommer att vara på Garden när Sabaton spelar helt fel?

2008-09-25 @ 20:54:17
URL: http://asif.blogg.se/
Postat av: Danne

Thina: du kan få köpa min! 50.000 kontant så får du den ikväll :-)



Anna: HEHE...nja..inte helt felaktigt! :-)

2008-09-25 @ 21:33:17
URL: http://danne80.blogg.se/
Postat av: joly

Sabaton är riktigt bra! :D Missade dom på Sweden Rock i somras, men funderar på att ta igen det i Lkpg i november istället. :)

2008-09-25 @ 22:35:30
URL: http://joly.blogg.se/
Postat av: Jossi

längtar till i vår... Då ska vi se´t! ;)

2008-09-26 @ 17:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0