Grönvitt på Vallen ihelgen!




Jo då Danne bryr sig om sina vänner. Det har varit ett klagande i vanlig ordning att min musik som jag delar med mig till er kära bloggläsare inte passar för alla. Ja, Johanna. Tänker på dig bland annat. Så bara för det och bara för att du ska ha ngt att lyssna på även denna kväll så lägger jag upp en låt som jag vet att till och med du gillar och kommer jag inte ihåg helt fel så är till och med Malin med på noterna när det gäller den här låten. Avantasia - The Story Ain't Over. Lyssna o njut tjejer. För nästa gång kan det vara ngt för oss som gillar den lite mer brutala delen av musikvärlden :-) 



Då till det som det här inlägget var tänkt att handla om. Nämligen att vi äntligen ska få se grönvita Hammarby på Kopperavallen imorgon. Jag har väntat och väntat att Åff skulle få möta mitt kära Bajen i Svenska Cupen. Och nu äntligen är det dax. Tyvärr så vet jag att intresset från Hammarby är halvsvalt för den här matchen. Kanske med tanke på att laget haft två tuffa matcher i veckan i Allsvenskan och dels för att det är ju i Svenska cupen som inte direkt drar till sig 1000-tal i publik. I och med detta var supporterföreningen tyvärr tvingade att ställa in planerad bussresa hit till Åtvid. Så det kanske blir ont om Bajare på vallen imorgon MEN det viktiga är ju naturligtvis att mina hjältar är på plan! Ska bli riktigt skoj o se och jag hoppas o tror på en comeback av självaste Rami Shaaban i Bajen-målet.
Var mina sympatier finns? Det finns bara ett svar. En gång Bajen alltid Bajen. Oavsett motstånd. Naturligtvis klappar mitt hjärta för Åff så länge vi pratar om seriespel i superettan, men Hammarby är det som alltid kommer först. Lokalsupporters finns allt för många om i den här hålan. I både fotboll och kanske framför allt hockey.....

Till Vallen. I GRÖNVITT!

Kommentarer
Postat av: Janniqe

jag kommer att ha min bikini nära till hands. hoppas du skriker och hejjar från mig med.

puss

2009-04-24 @ 21:51:11
URL: http://janniqe.blogg.se/
Postat av: danne

Givet!

2009-04-24 @ 23:21:37
URL: http://danne80.blogg.se/
Postat av: Yohanna

Ååå va snäll du är Daniel..

Enda låten jag lyssnar på som kommer från dig;)

O sorry för att vi skippa fotbollen, hade ingen lust sen.. men vi ses snart, om ca 60 min.

Kram

2009-04-25 @ 17:30:46
Postat av: Jossi

ja inte f***n gnäller jag över din musiksmak iallafall =)

2009-04-25 @ 22:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0