Laddat för vår!



Jajamen, Station Smällgatan bjuder återigen er på en musikalisk resa under tiden ni läser mina tankar o funderingar. Den här gången i form av Gemini Five. Bandet kan väl beskrivas som någon form av blandning mellan Crashdiet och Backyard Babies. Eller om ni hellre vill; glamrock! Bra som fan är det så tryck på play här över och lyssna o läs på samma gång!

Har ju en hel del att avhandla om man ska följa schemat och berätta allt som hänt sen sist. Men med tanke på hur seg jag är att uppdatera så skulle jag ju få skriva en hel uppsats varje gång och det vet jag ju att ni inte orkar läsa...eller hur Malin...:-)

Helgen var det ju påskfest iallafall. Och till mitt stora nöje och till mina grannars stora förtvivlan så brukar jag ju hålla i festerna när det är storhelg. Så traditionen fick styra festlokal och jag bjöd in vänner till årets påsk o kaninkalas. (Trots att inte Jögga närvarade...) Vill passa på att tacka alla mina fullständigt underbara vänner som var hos mig. Visst det fattades några (nöjd Jossi??) men vi hade förbannat skoj iallafall. I vanlig ordnig så var humöret på topp bland dessa människor. Trevlig kväll som kommer att göras om inom snar framtid om jag känner oss själva rätt...kanske till och med till helgen. Det är ju bad inbokat i Malins pool...hiihhi...

           

Kvällarna efter påskafton har till större delen tillbringats i solen. Ja förutom på jobbet då men jag håller mig det det roliga här för tillfället. :-) Annicken har bjudit på mat gånger två. Varav den ena var en fullkommligt underbar påskmiddag. Stort tack för det! Du är underbar vännen!

Och ni, det är ju vår. Visst blir man glad av det, visst får man ordning på saker och ting direkt. Det är lustigt men det känns som alla har en mycket skönare inställning till allt direkt det blir plusgrader och sol ute. Jag älskar det verkligen! Jag blir som galen och måste köpa massa nya snygga saker direkt. Det har handlats en jävla massa kläder redan som har tydlig betoning på vår. Det har köpts två par nya jeans, nya skor, nya tröjor och nya badshorts igen..(dom andra för små för att.....ja det kan vi behålla hemligt... hahaha) dessutom ska det bli ett gäng piké-tröjor till...allt som hör sommar o o vår till med andra ord :-) 



Helgen som är på väg är uppbokad för innebandy. Det blir företagsturnering i sporthallen här i Åtvid. Jag och mitt lag, Team Sandtag, ska försöka att försvara titeln även iår. Turneringen spelas mellan 10 - 15.30 så kom ditt och titta tycker jag!

Allt för idag! Over and out! /D

Kommentarer
Postat av: Milla

synd att man inte blev inbjuden till festen... var ju i åtvid :)

2009-04-16 @ 19:36:03
URL: http://millisfillis.blogg.se/
Postat av: danne

Milla: Du kunde ju hört av dig då!

2009-04-16 @ 20:21:26
Postat av: Mattias"G-sson"

Shit vad många bilder med enbart tjejer det var hihi!! Inget kort på Matte G-punkt!!!....Nästa gång ska jag försöka passa tiden :)



// g-sson the man

2009-04-16 @ 20:23:40
Postat av: Yohanna

Tack för en kanon förfest! Vilken fylla det blev.haha..

Men du, sista kortet från festen.. vad händer där?

kram

2009-04-16 @ 20:28:21
URL: http://yohannaandersson.blogg.se/
Postat av: danne

gsson: allt är Fårets fel. Han som var kameraansvarig



yohanna: haha jo det kan man nog säga ja! :-) Vad som händer där?? ja du...det är dina fötter iallafall!

2009-04-16 @ 20:36:46
Postat av: Mattias"G-sson"

Danne>>>> ok fåret han gillar brudar alltså vem fan gör inte det!!! :)...fast stolar får duga eller vad säger du Yohanna?? Haha :)....

2009-04-16 @ 23:04:12
Postat av: Anonym

Får tacka så mycket själv =) Och nu vet du vad jag förväntar av dig hädanefter... MIDDAG!!! Och jag är nog inte så dålig på att laga mat trots allt ;-) Ne.. nu när jag tänker efter så är jag nog bäst... på det mesta.. ;-) Ses sen "gullet" haha

2009-04-17 @ 06:54:45
Postat av: Annicken

Kan va bra att skriva vem det är ifrån med... Men ja tror du fatta... =)

2009-04-17 @ 06:55:37
Postat av: danne

Annicken: klart jag vet vem som skriver när du använder ord som gullet ;-) Jag är nog hemma runt 20 över tolv så bara o hämta upp mig då dööö

2009-04-17 @ 08:50:32
Postat av: jörgen

väntar på att du skriva nåt om vad som hände i fredgs.....

2009-04-18 @ 08:21:45
Postat av: Thina

men hallå, en halv bild på mig, snyggt... xD

2009-04-18 @ 11:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0