Vårfest!



Lördag den 4 april 2009. Flera dagar som den under den här våren och sommaren tack. Det kan nog inte blir så mycket bättre tror jag! Strålande sol från tidig morgontimme till sen kvällstimme. Hela dagen var planerad i minsta detalj och det som allt handlade om va grillpremiär hemma hos fru kanin (Annicken) och herr kanin (jögga). ( Nej jag vet, ni bor inte ihop där men man kan fan tro´t! )
Johanna, Annicken o Malin drog iallafall igång med matlagning mitt på dagen och vi andra droppade in under eftermiddagen. Vi män (?) tog hand om grillning och runt halv fyra i stekande sol så var vi ett tiotal som intog första grillade fläskfilén för året. Himmelskt gott!

Kvällen skulle innehålla bastubad och fotbollstittande oxå. Vi höll oss enbart till det första och skippade fotbollen för en gångsskull och bara umgicks istället.
Helt perfekt dag/kväll med värdens bästaste vänner!


       


    

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Riktigt härlig kväll. Men vet i sjutton om jag tycker om bilderna, iaf dom på mig.. men men, det bjuder jag väl på.

Detta måste göras om snart (med lite mindre alkohol för mig)



2009-04-06 @ 11:54:47
URL: http://yohannaandersson.blogg.se/
Postat av: Annicken

Haha... Ja du.. nästan så man kan tro det... =) Fler sånna kvällar KOMMER det att bli =) Tro mig!

2009-04-06 @ 12:13:42
URL: http://annicken86.blogspot.com
Postat av: Jossi

Världens bästa vänner??? Jaha tack du gubbjävel! Det ska jag komma ihåg. Behöver du telefonnummer till Åtvids frissor nu??? Hrmf....

2009-04-06 @ 16:51:23
Postat av: J

instämmer med Jossi, på alla punkter. elaking!!!

2009-04-06 @ 18:55:14
Postat av: J

jag fick inte heta Janniqe...

2009-04-06 @ 18:56:58
Postat av: Lunatech

Kolla in min blogg vetja.

2009-04-08 @ 17:06:06
URL: http://lunatech.blogg.se/
Postat av: Lunatech

Kolla in min blogg vetja!

2009-04-08 @ 17:07:23
URL: http://lunatech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0