Tack för mig....på ett tag!

Har jag några läsare kvar på den här sidan? Eller ni kanske redan har tröttnat. Jag har hursom tröttnat på att skriva för tillfället. Tycker mera eller mindre hela bloggvärlden har dött ut en del och vem vet, kanske lika bra det!
Jag tar iallafall en pause från den och vem vet, det kanske kommer upp något nytt rätt som det är, så knappa in adressen då och då och kolla efter!

Avslutar det hela passade nog på samma sätt som mina vänner från Hollywood gjorde en sen Juli-natt i Argentina för 16 år sedan. 1993 med andra ord. Datumet var 17 juli och det var sista kvällen som Guns n roses stod på ett stor scen tillsammans. Sista kvällen på Use your illusion - turnen. Sista låten bandet spelade tillsammans var Live and let die (nej det var inte Paradise City dom avslutade den spelningen med....) och jag har en riktigt risig version av den här under.
 Den här sista spelningen är så sjukt bra och alla andra låtar än just den sista finns i så mycket bättre kvalité så lägger ut ytterligare än längst ned!
Sista gången någonsin med den uppsättning? Det var det garanterat!
MEN...  
Vågar vi hoppas på Izzy och den numera drogfria Steven Adler igen? Jag vet att Slash, Steven och Izzy har saker på gång...

Over and out!  /D. 








Kommentarer
Postat av: Musse

Då Resten av bandet inte vill ha något med Axl Rose att göra längre så är det nog bara en dröm.

2009-08-30 @ 06:56:14
Postat av: Jossi

Tråkmåns =(

2009-08-31 @ 15:49:36
Postat av: Mattias"G-sson"Gunnarsson

Fortsätt o blogga!!! :)



// g-sson

2009-09-01 @ 22:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0