Inte mycket till blogg längre...

Bloggen blir bara sämre och sämre tycker jag. Skriver bara om fester o grejjer, man kanske skulle börja vardagsblogga som alla andra gör. Tre rader om absolut ingenting. Vore kanske bättre. Eller så fortsätter jag som jag gör nu. Uppdatering efter det varit fest, massa bilder på samma folk i samma poser...ja vilket är bäst? Kanske skulle lägga ner helt istället. Så kan ju folk sluta reta sig på saker som skrivs eller visas på bild oxå. Kanske lika bra...eller så ger jag fan ii vad folk tycker och gör precis som jag vill istället. Tror jag håller mig till det sista. Så läs eller ge fan i det. Bryr mig inte nämnvärt!

Det här inlägget kommer iallafall handla om gårdagskvällen då det var fest hos Jörgen. Trevligt o glatt gäng med människor samlades för gemensam matlagning och sedvanligt samkväm. Fläskfilé och potatisgratäng stod på menyn. Annicken, Jörgen (tro det eller ej....) och jag stod för matlagning. Fick viss hjälp av Jajje oxå. Stefan o Får däremot lös med sin frånvara vid spiseln. Camilla och Killy såg till att dyka upp lagom till matdax så vi fick helt enkelt klara ut det själva. Vilket kanske var tur det! 
Maten blev skitgod iallafall. Annicken hade fått sin vilja genom att få oss att testa "falsk" fläskfilé oxå som hon kallade det. Gjord av köttfärs istället. Smakade smalaskens det oxå.
Kvällen gled i väg i vanlig ordning, Fåret, Jajje och jag avslutade det hela med ett bastubad hemma hos henne. Grymt skönt var det att avrunda kvällen med en kall och sammanfattning av kvällen i bastun. Tack vänner för ännu en trevlig lördag!

         

f.v 1). Chefskock Norrman tar hand om fläskfilén 2). Gäller o skydda ögonen när man steker kött....3). Äntligen dax. Hungrigast av alla hugger in direkt 4). Får o Jajje 5.) Håkan, Camilla, Jajje o Jögga 6). Jag är oxå med på bild. 7). Barhäng 8). Får Armani Rosén 9.) Camilla groggade upp. 10). Mitt liv är över! 11). Som vi säger; WÄTT SNYGG
 

"Myser i soffan" - populärt uttryck nu för tiden....*host host*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där måste ha varit första gången som Jögga hade "riktig" mat hemma i sitt kök =)

2009-01-25 @ 18:21:56
Postat av: Mattias"G-sson"Gunnarsson

Skit i de som klagar på allt!! jag har inte märkt att de har klagat här på gb inlägg!!!...Du får gärna säga vilka de är!!? :)...Hur som helst så är din blogg väldigt bra skriven o suveräna bilder!!!



// G-sson....

2009-01-25 @ 18:29:05
Postat av: danne

gsson: SÅÅÅÅ ska det låta! tack som fan!

2009-01-25 @ 18:41:47
URL: http://danne80.blogg.se/
Postat av: micke

så länge du inte är med på bilderna är detta en helt ok blogg

2009-01-25 @ 19:29:30
Postat av: Anonym

micke: Tack ska du ha, det värmde! Dålig du var på träningen idag förresten!

2009-01-25 @ 21:09:06
Postat av: Annicken

Du har ju feeel uttryck!! Det ska vara "mys i soffan" =D Tack för en trevlig kväll igår. Glöm inte vem som är mästerkocken ;)

2009-01-25 @ 21:31:50
Postat av: Janniqe

att du skulle offentliggöra den bilden på dig i världens vackraste mössa trodde jag då inte. starkt av dig babe!

puss

2009-01-25 @ 22:02:19
URL: http://janniqe.blogg.se/
Postat av: Mattias"G-sson"Gunnarsson

Danne>>> Det var så lite så!!! :)...



// Mr.G-sson.....

2009-01-25 @ 23:35:40
Postat av: henke

tja, kommer ej att närvara vid nästa pass i banyn. åker till sthlm imorgon och ska på arbetsintervju.

så vi får se om jag kommer tillbax...

2009-01-26 @ 02:08:08
Postat av: danne

Henke: Njasså...vad är det för jobb då?

2009-01-26 @ 07:38:29
Postat av: henke

jadu... det får du veta mer om, om jag får det ;)

2009-01-26 @ 08:53:48
Postat av: Yohanna

Skriv om det du vill och när du vill, det blir bäst så:) Snygga bilder förresten:) Hoppas ni hade en trevlig kväll. Kram

2009-01-26 @ 17:15:16
URL: http://yohannaandersson.blogg.se/
Postat av: Mattias"G-sson"Gunnarsson

Henke>>> lycka till på interjuven :)





// Mattias.G

2009-01-27 @ 13:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0