NYÅR!


2009, vad ska det bli av det året? Ingen vet allra minst jag. Det jag vet därimot är att jag och de tre värsta av mina vapendragare drar iväg på kryssning i slutet av nästa vecka. Birka Paradise ska få ta emot ett besök som varken dom eller vi sent ska glömma. Ser fram mot det otroligt mycket ska sägas och har gjort ända sedan Håkan Får bokade resar för ngn månad sedan. Vad som händer kommer med all säkerhet kunna läsas på just den här bloggen framöver.  

Men innan det så var ju dax att göra slut på året som varit oxå. Nyårsafton har varit en kväll som inte har inneburit party för min del på ett antal år faktiskt. Jag har istället tillbringat flera av nyårskvällarna med trevlig middag och umgänge med Stefan, Jossi och Leah. Så blev inte fallet iår när de insett att man kan ha mycket trevligare på annat håll utan mig och svek helt enkelt. :-) Däremot fick jag ta emot ett besök av just nämnda plus Kjell på morgonen. Trevlig nyårsfrukost blev resultatet.

Tidig eftermiddag så dök istället Jögga upp. Det var planerat att laga mat. Potatisgratäng och fyllda kycklingfiléer var det som skulle upp på tallrikarna. Gsson anslöt till oss oxå efter ett tag. Tyvärr fick Anna ställa in som olägligt nog såg till att bli sjuk just på nyårsafton.
Maten blev mera än lyckad och det åts o drack i vanlig mängd. Och det vill inte säga lite det när det handlar om just nämnd maffia.
Vi hade tidigare pratat med Johanna o hennes vänner som gjorde just samma sak som vi. Vi beslutade att flytta ihop våra firande så hennes gäng kom till mig istället. Mycket bra idé visade det sig. Supertrevliga Johanna hade med sig Malin, Pierre, Kristian, Annicken och Emma. Härligt att träffa nya människor. Speciellt när det var ett så glatt gäng som kom hit och kvällen blev riktigt rolig! Framåt nattkröken så hoppade än mera än salongsberusad Jajje upp oxå. Festandet höll på fram till strax före fem (för en del av oss....)

Hörreni, gott nytt o så vidare....//D.


         

Från vänster 1.) Johanna och Kristian 2.) Malin, Pierre, Kristian, Johanna 3.) Jögga o Malin 4.) Annicken o Johanna 5.) Emma tror sig kunna slå Daniel i Guitar hero...6.) Emma, Jögga, Johanna 7.) Johanna o Jag..vi fastnade Johanna..otroligt! 8.) Annicken o Johanna vid tolvslaget 9.) Folket vid tolvslaget 10.) Som sagt..alla orkade inte till festa till fem. Det krävs lite rutin för det Jajje :-)

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Fy tusan vilja bilder! Ser verkligen hel skum ut på alla.haha.

Men tack för en trevlig kväll. As kul ju:) Kram

2009-01-02 @ 15:29:25
URL: http://yohannaandersson.blogg.se/
Postat av: Anna

Blev salladen lika bra utan mig?:)

2009-01-02 @ 18:21:34
Postat av: Danne

Yohanna: Hehe..fin fina bilder jue!



Anna: Du ärligt så sparade vi den för vi tänkte om du skulle orkat vara med igår men så blev det ju inte heller tyvärr. Så den gick åt idag! men helt klart hade det varit bäst om du varit med! Hoppas du mår bättre nu iallafall

2009-01-02 @ 18:38:46
URL: http://danne80.blogg.se/
Postat av: Annicken

Klart man måste lägga upp lite bilder =)

Tack för en toppen kväll. Givetvis blir det fler gånger =) Vi skulle ju på kryssning ;) Ha de fint! Kram

2009-01-02 @ 19:08:44
URL: http://annicken86.blogspot.com
Postat av: Mattias"G-sson"Gunnarsson

Däckade Jajje heheehe!!!...Rolig fest som vanligt :)...Man tog det lilla lugna på festen men men det blir fler grr!!!....



// G-sson....

2009-01-02 @ 22:26:44
Postat av: Jossi

Vi svek dig inte alls det... För det första frågade vi dig om nyår men du gav inget svar, då tackade vi ja till mia o gusten... För det andra,jag erbjöd dig att ändra med Mia o käka med dig istället... Eller hur Di**en?

2009-01-03 @ 17:22:42
Postat av: Danne

Jossi: Puss på dig

2009-01-03 @ 18:21:19
Postat av: emma

gud va gräslig man var på bilderna då :P nu fick du din kommentar du ville ha!Haha

2009-01-15 @ 11:36:24
Postat av: danne

Emma: Gräslig är väl inte riktigt rätt ord ;-)

2009-01-25 @ 14:13:52
URL: http://danne80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0