Projekt



Slutet på april är det dax att avlägga ett besök i snokstan igen! Den här gånger för att ta sig till Folkets Park och besöka tatueringsmässan. Har ett projekt som skulle passa ypperligt att fullfölja då. Nämligen prydnad av min handled eller underarm om man så vill. Jag har länge funderat på vad jag vill ha just där. Stjärna har varit uppe för diskussion likaså ngn form av döskalle. Men nu har jag hittat, i en gammal vampyrbok den symbol som jag vill ha. Nämligen den nedan. Riktigt snygg och som gjord för att sitta på min handled. Hoppas tid, ekonomi och möjlighet finns att få den gjord på mässan. Skulle va hur grymt som helst!



Jo det finns en betydelse för tecknet, men den behåller jag för mig själv! Jag och vampyrerna vet.....

Kommentarer
Postat av: Janniqe

det kan finnas nån mer som vet...

2009-01-27 @ 09:36:27
URL: http://janniqe.blogg.se/
Postat av: Jossi

Asså e te? Ja du var ju såååå modig sist så... såg inte alls sammanbiten ut =)

2009-01-27 @ 13:03:58
Postat av: Emma

Då kan du ju komma förbi och hälsa på mig i min nya lya tycker jag!!!

2009-01-27 @ 17:09:47
Postat av: danne

jajje: Jasså du tror det ja...:-)



jossi: Japp man är ju man...(eller...)



emma: Japp det är viktigt att ha ätit gott innan så en rejäl middag bjuder du på ja...härligt ;-)

2009-01-27 @ 17:26:07
Postat av: Glenn

Du har väl lite rätt i det du skrev i förra bloggen. Att man ska göra det man själv vill. Du ska absolut inte börja vardagsblogga...det finns inget för jävla tråkigare. "idag åt jag soppa och drack mjölk, sen såg jag film"...okey interesting news...inte. Men ta gärna lite bilder i andra vinklar o så, då blir de inte tjatigt. Just nu känns det mkt som det är samma poser och samma vinkel på alla foton. Bara ett tips alltså.

2009-01-27 @ 23:05:45
Postat av: danne

glenn: tack för tipset och jag håller med i dina åsikter. Undrar bara vem du är? :-)

2009-01-28 @ 08:25:09
Postat av: Mattias"G-sson"Gunnarsson

Danne>>> Enda Glenn jag känner är Glenn Berg :)...Kanske är det han som har skrivit GB i din blogg!!!.....



// matte.g

2009-01-28 @ 19:39:53
Postat av: Emma

Klart jag gör!Gourmetmat på hög nivå får det bli!!

2009-01-29 @ 10:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0