Tatueringsdax!



Ja...inte för min del då utan idag var det Jajjes tur att för första gången lägga sig under nålen. Det var dock av samma tatuerare som senast smyckade min kropp som fick äran att göra det samma med Janniqe. Nämligen Magnus på House of Pain i Norrköping.
Magen var det som skulle tatueras med en ros och en jäkla massa taggar, grenar och blad till det. En väldigt blek och aningen orolig Janniqe lag sig i stolen vid tre på eftermiddagen och efter mycket plågande så var smyckningen av magen klar vid halv fem. Resultatet blev väldigt bra måste jag säga. Riktigt snyggt. Intressant för mig oxå att se det från åskådarhåll. Blev sugen att själv börja tatuerar jue...vore grymt skoj!


Kommentarer
Postat av: Janniqe

skulle kunna tänka mig att du till och med SKREV Jajje med en gnutta ironi. tönt!

tack för idag. Puss

2009-01-08 @ 21:35:22
URL: http://janniqe.blogg.se/
Postat av: Jossi

haha du är för darrhänt gubbe lilla.... Sorry!

2009-01-09 @ 21:24:19
Postat av: Janniqe

älskling. den ska inte visas här ;)

2009-01-13 @ 22:54:08
URL: http://janniqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0