Jag? Köpa ...


Bjuder här över på lite bra musik under tiden ni läser..Crazy Lixx!

Jag? Köpa något i Ullared? I helvete heller. Jag ska med o dricka öl. Den kommentaren kanske inte alls är förvånande när du läser det här på min blogg. Den skulle ha kunnat komma från både en eller två av herrarna i sällskapet. MEN faktum är att Yohanna är den som sa det. Lite skoj med tanke på att det BORDE va damerna som gillar att åka till tant-paradiset nummer ett.

Som sagt så är det dax för semesterns andra större o mera planerade utflykt. Tidigt på tisdagsmorgon är det dax för Stefan, Yohanna, Emma, Annicken, Jögga och så ja då att dra oss de 32 milen sydväst för att så småningom hamna i Ullared. Blir stugboende när natten mot onsdag innan det är dax att dra vidare mot Göteborg. Där bor vi i stuga på Lisebergs campingen! Hoppas på en trevlig tripp västerut tillsammans med folket.

Göteborg blir det att lägga ett besök på Shock. Maken till cool affär får man leta efter. Kläder och prylar helt i Dannes smak. Tur att lönkontot såg så pass bra ut. Det ska ju visserligen betalas massa räkningar här strax men jag hoppas få ngn peng över att lägga på massa punkrock :-)

Hörreni, ha en bra vecka!

Over and out! /D


Kommentarer
Postat av: Annicken

Haha... jag kan lova att jag ska shoppa loss alla fall. Blir nog några tusen fattigare efter dessa dagar.. men det är det värt =)

2009-07-27 @ 00:07:32
Postat av: Mattias"G-sson"Gunnarsson

Synd att inte gekås för kända märken :( ha det så kul hälsa alla!!!.....



// Mattias

2009-07-27 @ 23:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0