Det är ju myggfritt iallafall...



Som ursäkt för att det är segt med updates här på bloggen så bjuder jag er på två (!) av era kommande favoritlåtar. Förlåten nu eller hur? Både In Flames och Pennywise får utrymme! Lyssna, njut och slå sönder ngt!

Helgens planering har likt dom senaste dagarna regnat bort fullständigt. Jag lider med er som tar studenten idag. Kan inte va något vidare kul. Mötte massa traktorer och lastbilar ute förrut och det var en hel del avslaget jämfört när jag tog studenten tycker jag. Det var stekande sol och hur skönt som helst då. Nu är det ju som sagt kanske plus tio o hällande regn. Inget vidare och partystämningen lär nog vara svår att plocka fram misstänker jag. Får iallafall hoppas att ni får en trevlig kväll!

Jag och mina vänner o bekanta hade den här helgen vigd till att ta den årliga Bysjön-runt turen. Förra året var väder-gudarna med oss och vi hade en underbar dag runt Åtvids oas. Iår lär det inte bli ngn runda. Inte den här helgen iallafall. Lervälling och sparsamma plusgrader är inget som lockar direkt. Istället har Malin o Pierre tagit på sig ansvaret för helgen. Får se var det tar vägen någonstans. Jag har mina aningar. Det skulle iallafall lagas mat och umgås och det kan ju inte bli mycket bättre med världens bästa vänner!

Sommaren är hyffsat uppbokad annars känns det som. Vi i eliten ska iväg till gotland en vecka som är väldigt efterlängtad och jag ser fram mot det enormt mycket. Jag hoppas och tror att det kommer bli en otroligt härlig vecka. Hoppas på sol då oxå. Men innan vi ska dit så är det en annan ö som ska besökas. Nämligen Åland. Dit ska vi med större delen av kompisgänget. Hade varit trevligt med dom sista oxå varit med, men av olika anledningar så blev det inte så den här gången, men vi har ju ett helt liv på oss får vi hoppas..;-) Datum för den resan är hursom nu i slutet av juni och det är väääldigt nära nu faktiskt, Viking Line har strulat o strulat och strulat lite till så jag hoppas att vi till sist kommer iväg utan några mera ändringar!
Ett besök i Ullared kombinerat med ett besök i Göteborg ska oxå hinnas med. Vi ska sova en natt i Ullared och en natt i Göteborg. Jögga, Annicken, Johanna, Steket, Jag och Emma ska se till att göra den resan till något som kan bli precis hur kul som helst. Shock ska få ett vädligt långt besök...:-)

Övrigt så håller jag på att försöka att återskapa min skivsamling. Jag kommer naturligtivis aldrig få den så komplett som den var än gång i tiden. Jag hade hur mycket vinyler (som jag i huvudsak vill ha nu oxå, avskyr CD) helst, närmare 1500 allt som allt Jag gjorde ett av minsa största misstag någonsin när jag sålde av med dom, jag visste redan då att jag skulle ångra mig en vacker dag men trots detta sålde jag och jag kommer aldrig förlåta mig själv för det. Jag har nu hittat många plattor som jag en gång hade och andra som jag aldrig hittade. Tradera är förbannat bra till just det. Finns hur mycket som helst av folk som gör bort sig precis lika mycket som jag gjorde genom att sälja av med sin samling. Min minneslista på Tradera är enorm för tillfället med skivor som istort sett ingen lägger märke till längre. Men i min värld är det rent guld. Vem sitter inte upp till halv tre en tisdag för att invänta Nifelheim's första demo "Unholy Death" på vinyl 7" liksom. Ingen av er vet vad jag skriver om antagligen. Men som sagt, i min värld är det en guldklimp!



Kommentarer
Postat av: Jossi

haha fel baby... Har visst en aning om vad du pratar om! Har ju sett eländet... mer än dina tapeter iallafall! Haha... Sa ju att du skelle ångra dig. I Know You Baby! =)

2009-06-12 @ 17:36:45
Postat av: Danne

Varför stoppade du mig inte då din jävul!!!

2009-06-12 @ 17:38:24
Postat av: Jossi

Å när började du lyssna på någon annan än dig själv??? som sagt... I Know Ypu Baby =)

2009-06-12 @ 17:47:32
Postat av: Annica

Oj, länge sen jag var här och spanade in vad du har för dig!



Gotland är underbart - i solsken! Jag åker över i midsommar och håller en tumme och dansar soldanser som fan! Du får gärna dansa en soldans du med;)



Kramkram

Annica

2009-06-13 @ 13:08:19
Postat av: Berra

Ska jag gå och slå sönder något om jag lyssnar på In flames?... Alltså, vaddå? tycker du de är värsta aggressiva eller vad?...det finns ju bra mkt bättre musik än In Flames om du vill hata världen och alla som bor på den.

2009-06-16 @ 11:46:54
Postat av: Danne

Berra: Tänkte nog mera på Pennywise med tanke på den låten.....

2009-06-19 @ 15:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0