Mot den första av två öar i sommar!


För ett helt gäng månader sedan så bokade jag och resten av familjen hjärndöd en kryssning till Åland som skulle se till att ta oss alla tillbaka till neandertalar-läge. Båten som ska fixa till det under kommande dagar är Cinderella. Folket som ska med är jag, Får, Stek, Gpunkt, Jögga, Yo, Annicken, Malin, Ström, Bergström o Alex. Vi 11 tänkte se till att göra den här resan till något utöver det vanliga, specillet med tanke på hur mycket Viking Line har jävlats med oss för att försöka se till att vi inte ska kunna åka. Nu verkar det dock dom dom får ge sig och släppa med oss ombord. OM dom inte har hittat på något riktigt jävelskap uppe på terminalen imorgon...för deras skull hoppas jag dock att dom snällt släpper oss ombord och ler snällt och säger välkommen ombord! Där på är det tänkt att århundradets fest ska äga rum under ett dygn. Det ska ätas, solas och festat som aldrig förr. Vänner, vi ser till o ha galet skoj!

Veckan har varit har ju varit varmare än en vecka i Sahara. Jag gnäller inte, det finns så många andra som gör. Jag säljer mig helt till vädret o solen och njuter till sista solstrålen försvunnit under sen eftermiddag. Älskar sommar o sol mer än dom flesta tror jag! Inte helt fel jobb den här årstiden heller. Varit vid beachen varje dag på ett eller annat sätt och då kan man ju stå ut! Ryggen har blivit rödare än vad som egentligen är bra men va fan, solen visar sig ju så sällan så bara att njuta o passa på! Det är nu det bealas tillbaka dom regniga och kyliga dagarna i november när man tvingas ut med ungarna hack i häl. Lite lättare att gå ut nu....

Midsommardagen ägnade vi åt att ha en lite förfest inför kryssningen. Det slutade i kaos och det hoppas vi att kryssningen oxå gör, kaos på positivt sätt då naturligtvis. Fröken kaos själv, Annicken,  bjuder här nedan på en försmak av vad som komma skall....


Kommentarer
Postat av: Annicken

Amen fy fan för dig!!! Du skulle ju inte... Din satans TÖNT!!! Det kommer igen.. Tro mig!! MORR

2009-06-26 @ 06:23:21
Postat av: Jossi

Du missade ju hur snyggt nyklippt du är inför resan oxå =) Sköt dig! Kram

2009-06-26 @ 14:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0