Grattis Anna!

Dannes blogg är som vanligt segare än sirap men det får ni leva med kära vänner. Och även ni som inte är mina kära vänner men gillar att kommentera den här bloggen och mina nära o käras bloggar och liknande ställen. Mera än gärna säger jag till kommentarer. Negativa eller positiva det spelar mig mindre roll men det som spelar roll är att man vågar skriva ut sitt namn. Annars kan man lika gärna hålla käft anser jag! Bara patetiskt annars. Finns många där ute som borde tänka på det. Ännu värr att kommentera under falsknanm..huga..vilket folk!

Jaha, tänkte väl inte bara röra bort det här inlägget som jag lyckades göra med senaste. Det var iocfs Fårets fel som såg till att bjuda på whiskey och sen sätta mig vid datorn för att dom skulle lirar sveriges tråkigaste sällskapspel iform av poker. Hatar det och då blir det som det blir för min del..:-)
Utarbetad totalt känner jag mig efter den här veckan som varit tuff. Både på jobbet och utanför men jag fixade det till sist och nu är det äntligen fredag. Imorse när larmet på mobilen ringde vid 6.50 så var dte duktigt mkt sömn kvar i ögonen men det var bara att bege sig ut i köket och halvsovande tugga i sig skinkmackan och Bravojucien för att sen sätta sig på cykeln för den dagliga morgonmotionen på vägen till Centralskolan där barnen väntade. Ännu en härlig arbetsdag som blev timmen längre än vad jag trodde. 17.00 var det äntligen dax att stämpla ut och inse att nu är det helg. Så skönt!

Helgen skulle ju egentligen avnjutits i sporthallen. Det skulle nämligen varit dags för åretes företagsinnebandy. Vi hade tänkt att för fjärde året (av fyra möjliga..) vinna med vårat Team Sandtag. Men av olika anledningar, en del lite halvkonstiga, är det så att IBK Åtvidaberg vill se en annan vinnare tro?, hursom så blev den flyttat till den 18 april. Konstigt nog när halva vårat lag är i Globen för att kolla sm i samma sport. Men vi ger oss inte för det. Vi skippar Globen och ser till att göra livet surt för sportsliga sabotörer i Åtvid och har tänkt vinna ytterligare en gång!



Istället för innebandy den här helgen så blir det lite...aaa just det..innebandy. Men med lag nummer två istället, eller lag nummer ett kanske...vet inte rikigt. Vad jag vet är att vårat Linköping Tigers går in i omgång två i cupen i Linköping imorgon eftermiddag. Och naturligtvis är vi med där inne och ska se till att det blir en trevlig eftermiddag. Kvällen ska avnjutas hemma hos supertrevliga Inger och Bernt som har en dotter i Anna som såg till att fylla år i veckan som var. Det ska firas ordentligt med sveriges godaste smörgåstårta! Ska blir riktigt trevligt!

                Anna, till vänster, ska firas imorgon!

Hörreni..tror det var allt. Har lite mera o skriva om så det kan finnas möjlighet att det blir uppdatering före påsk...

Over and out! //D

Kommentarer
Postat av: Jossi

Undrar om herr Pelle har ett finger med i turnerings-spelet??? =)

Hade ju sett fram emot lite nerv-kirr i helgen. Suck!

Jag ger mig, du kan väl få tacka era största fan (jag o Leah alltså) med en heders-blogg =)

Frid gubbe!

kram

2009-03-14 @ 09:13:00
Postat av: Danne

Jossi: Japp han är en räv den där Pelle

2009-03-14 @ 11:14:44
Postat av: Swärdh

Öhm, jag fick en känsla av att du bland annat menade mig ditt påstående om påhittade namn, har jag inte rätt? då är min söta lilla fråga till dig, hur vet du vad jag heter? just precis, du har inte en jävla aning. Du sitter bara och antar att det är så. Varför kan inte jag heta Swärdh? är dem du umgås med de enda i detta avlånga land som heter Swärdh i efternamn? Jo, snacka om att leva i en liten bubbla. Så nu undrar du ju säkert vad mitt förnamn är? eller hur? men frågan är om det fortfarande är lika skoj om jag avslöjar vem jag är.

Är jag en kille? tjej? äldre eller yngre än dig själv? ja, vem vet.

2009-03-14 @ 15:18:59
Postat av: Janniqe

Swärdh... du är inte den enda i den här världen som kommenterar bloggar. snarare lite intressant varför du kände dig träffad.

2009-03-14 @ 15:46:18
URL: http://janniqe.blogg.se/
Postat av: Swärdh

För att av någon anledning så skriver Jörgen Swärdh moget två gånger efter min kommentar och Danne lägger till Fåntratt. Där kände just jag mig träffad.

2009-03-14 @ 15:57:21
Postat av: Danne

Lilla vännen ordet Moget hade helt annan betydelse i det här fallet förstår du, kommentarerna var inget riktat dig över huvudtaget....

2009-03-14 @ 16:12:14
Postat av: Janniqe

bara för att man är inte paranoid så betyder det inte att man inte är förföljd.

2009-03-14 @ 20:05:13
URL: http://janniqe.blogg.se/
Postat av: David

bara för att man är inte paranoid så betyder det inte att man inte är förföljd.



You go girl...makes no sense at all

2009-03-15 @ 05:57:31
Postat av: Yohanna

haha.. vilket folk det finns.

Men jag håller med Dig Daniel.. det är tröttsamt med personer som inte vågar stå för vem dom är. Det gillar vi INTE.



Och du, nästa helg blir det feeest! Kommer bli galet kul:)

Kram

2009-03-15 @ 16:03:45
URL: http://yohannaandersson.blogg.se/
Postat av: Danne

Yohanna: Som vanligt! DU har sååå rätt :-)

2009-03-15 @ 18:50:32
Postat av: David

det är tröttsamt med personer som inte vågar stå för vem dom är.



ehm, min fråga är då. Finns det någon som står för vem dom är egentligen? alltså kan stå för alla sina skelett i garderoben? Jag menar, jag tror vi alla som skrivit här på den här bloggen t ex. har gömda skelett i sin garderob.

2009-03-15 @ 22:09:45
Postat av: Yohanna

Ja du David.. klart att alla har gömda skelett i sin garderob. Men.. Detta handlar om folk som absolut måste kommentera bloggar och sen inte kan stå för vem man är som skrev denna kommentar. Och det är tröttsamt!!

2009-03-15 @ 22:40:33
Postat av: Milla

o gömda skelett var relevant? inte särskilt enligt mig iaf

2009-03-17 @ 15:45:27
URL: http://millisfillis.blogg.se/
Postat av: David

Eh ja milla? när påståendet om att folk inte står för vem de är. Så tog jag upp om det finns nån verkligen som vågar stå för vem han är, alltså står för det han/hon gjort och kanske även gör.

2009-03-17 @ 17:18:13
Postat av: Danne

men allvarligt? när det blev det här ett forum???

2009-03-17 @ 17:40:16
Postat av: Anonym

Idag

2009-03-17 @ 20:21:52
Postat av: David

Var jag som skrev Idag. Glömde skriva mitt namn =)

2009-03-17 @ 20:23:03
Postat av: malin

uppdatering tack!!!!

2009-03-27 @ 14:29:09
URL: http://malin88svensson.blogg.se/
Postat av: danne

Den kommer ikväll Malin :-)

2009-03-27 @ 19:04:29
URL: http://danne80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0