16 d, 23 h, 29 m, 10 sec



Det som tar upp mest plats i min hjärna just nu är att om exakt 16 dagar 23 timmar och 30 minuter så börjar den festival som ser helt klart bäst ut i sommarsverige i år. I hård match med Sweden Rock så tycker jag nog allt att Getaway i Gävle har fått ihop det mest intressanta startfältet. Givetvis är jag väldigt färgad av att Mr Saul Hudson spelar men övriga band är oxå högintressanta.

Malin, Pierre och jag och eventuellt två damer till om jag fattat det hela rätt, sätter kurs mot Brynäs hemmakvarter under väldigt tidig lördag för att hinna se så mycket som möjligt. Ska bli fantastiskt kul att se Slash naturligvis. Musikvärldens absolut största stjärna och legend i mina ögon. Jag kommer vara salig över att stå endast ett par meter ifrån, med ett barnsligt leende och bara njuta! Fick just reda på att Crazy Lixx som jag trodde skulle spela under någon av det andra dagarna flyttat sin spelning till lördagen vilken inte gör ett dugg naturligtvis.

Vill att tiden ska gå snabbt nu!!!


Kommentarer
Postat av: Jossi

Säg till när ni är där så ska jag lotsa er till tidernas coolaste o godaste restaurang!

2010-06-23 @ 07:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0