Det här med bloggande....

Hur lustigt det än låter för mig så är det tydligen så att några stycken av er tyckte det var en bra idé att börja fundera på det här med att skriva blogg igen. Så varför inte...visst jag är rätt lat människa egentligen och har en förmåga av att inte orka ta tag i alla saker jag vill kunna ta tag i men jag ska göra ett seriöst försök att få igång den här bloggen igen!

Sist så ledsnade jag rejält. Jag hade visserligen skrivit i två års tid så jag orkade ju med rätt länge ändå. Kändes lite som hela blogg-grejen dog och vänner och bekanta la ner eller iallafall blev rejält slöa med uppdatering så jag orkade inte heller till sist. Nu är det väl inte så att alla har startar upp det igen men jag gör det och får se om någon hänger på. Skulle ju va skoj om det vore så för trots allt är det skoj att läsa det folk skriver.
Dessutom kan det vara trevligt att läsa om något annat än vad som skrivs i dom "stora" bloggarna som görs i vinstsyfte. Nu har jag varken tankar på nakenblogg eller liknande för att locka besökare...(kanske var väl höga tankar om mig själv men...) annars är ju det populärt. Här kommer det fortfarande handla om alkoholdränkt rock n roll och annat som tillhör livets goda!

Hoppas att ni hittat hit igen iallafall kära vänner och kom ihåg att skriva kommentarer till mig. Det är ju det man vill ha. Respons!


Over and out! /D 


Kommentarer
Postat av: Tezz

Fan va bra.. nu lägger jag till dig på min "bloggar att läsa" lista igen så jag kan följa livet i Åtvid ur ngn annans perspektiv än Nicken´s =) Kram på de´

2010-06-15 @ 18:02:56
URL: http://midnightezz.blogspot.com
Postat av: jossi

vaddå? Alla hade vi väl sett fram emot Dannes nya nakencho...blogg =)

2010-06-15 @ 19:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0